Aardig gelukt.. jammer dat de originele wielen niet beschikbaar zijn
Ik doelde op de afwezigheid op Selecta: De chromendopjes horen d'r bij mij niet op.
Setje standaard staal heb ik voor 't trouwen laten stralen en spuiten, maar is niet mooi geworden ondanks de zware roest schade die na het stralen te voorschijn kwam hebben ze d'r toch gewoon lak opgezet
jammer genoeg.
Anyways: Alhoewel het weer eigenlijk niet geschikt is om te klussen, toch wat gedaan: van de week met m'n nieuwe drukbekerspuit de linker dorpel met Fertan ingespoten. 2 dagen later uitgespoelt en een flink deel van de bodem (bestuurderskant + achterbank + kofferbak) in de Fertan gezet: Opgelost in water laten indampen in de zon. Vandaag weer met de tuinslang gespeelt: Lekker spetteren en sproeien in het interieur, en met een oud schuursponsje de Fertan resten d'r weer uitgespoeld. Kon ie de rest van de dag mooi drogen, al doet het nu hier in Eastercreek een beetje regenen. Van de week, als de zon weer flink heeft lopen bakken, kunnen we met Wax aan de gang; Dorpels en holle ruimte rond de wielkast eens flink te grazen nemen. daarna de passagierstoel d'r eens uitgooien en de andere kant doen.