Auteur Topic: Wie is Quynten?  (gelezen 2575 keer)

Offline Quynten

  • Non-Register lid
  • Berichten: 27
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #15 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 20:39:03 »
En dan nu alleen een optische metamorfose, wielen verkocht, deuk eruit, nieuw linkervoorscherm en gister nieuwe wielen opgehaald:







Tijdens het spuiten een paar bussen en een aardappelschilmesje op het dak laten staan, afdrukken staan er op mooi op  :)


Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #16 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 20:42:18 »
En dan nu alleen een optische metamorfose, wielen verkocht, deuk eruit, nieuw linkervoorscherm en gister nieuwe wielen opgehaald

Uhm, en de auto een ander kleurtje gegeven (dacht even: hè, deze auto ken ik helemaal niet)?! -gert-

Met de knikkerbus gedaan, begrijp ik? Ziet er best OK uit, vind het geloof ik wel een mooi kleurtje...  -thumbsup-

Scheve bumper en nummerplaat blijven echter geen gezicht, net zoals de bermlamp (aan linkerzijde?! -gert-). Ook als style niet in mijn ogen (niet Zeitgenossen in verhouding tot het type auto).

Ben benieuwd waar je uiteindelijk op uitkomt na je metamorfose?!  -thumbsup-
« Laatst bewerkt op: wo, 10 aug 2011, 20:44:39 door Gekke Gerrit »
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Quynten

  • Non-Register lid
  • Berichten: 27
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #17 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 20:48:26 »
Overigens deed ik het even in vier posts omdat anders 'de typbalk' iedere keer omhoog schoot en ik niet kon zien wat ik type. Nogal vervelend.

Maar ik zal even uitleggen waarom gespoten want het was toch een kek karretje in het wit met lenso's.

Ik wou sowieso andere wielen. Ze waren erg mooi maar hadden wat stoeprandeschade en profiel was ook niet extreem goed meer. Ik wou de auto ook graag wat lager en dat ging lastig met 15 inch. Wielen liepen af en toe aan in de wielkasten. Ik wou eerst verbreedstaal, heb ik weg laten brengen naar iemand. Hij werd geadviseerd door een erkende autodealer dus ik had het idee dat het wel snor zat. Praatje gemaakt aan de telefoon, klonk allemaal goed en de prijzen bevielen me ook wel. Zouden na een week klaar zijn, was niet het geval, nam de telefoon niet meer op, toen ik langs was geweest wel weer, 1 keer uitgesteld, weer keer uitgesteld, weer keer uitgesteld en toen weer een keer uitgesteld. Na 7 weken kreeg ik keer een sms 'Je velgen liggen klaar'. Ik had het toen inmiddels al wel gehad dus toen maar andere velgen gehaald, tijdelijk Volkswagen staal. Gisteren witte ATS op de kop getikt. Banden zijn een beetje monstertype, dus ik wil er in de toekomst nog kleinere, wat meer getrokken omleggen. Vooral achter is erg tractorstijl. Maar het zijn wel vierseizoenenbanden en nog behoorlijk goed dus ik moet er even over nadenken hoe en wat.

Door alle deuken en dergelijke moest ik aardig wat overspuiten/verven. De vorige eigenaar had ook de rechterdeur en voorscherm zelf erg lelijk bijgewerkt. Lelijke laag nevel op de motorkap. Dus ik moest de rechterachterkant, rechterdeur, rechtervoorscherem, motorkap en linkervoorscherm verven. Ik wou het eerst wit maken maar ik vond mat altijd erg mooi eruit zien, dus toen maar besloten de auto diep donkerblauw mat te spuiten. So far so good. Of het er op vooruit is gegaan? Tja, misschien niet maar dit is mijn eerste prutsautootje en ik moet nog erg veel leren dus ja. Tot zover!

Offline Quynten

  • Non-Register lid
  • Berichten: 27
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #18 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 20:50:43 »
Welkom plaatsgenoot. -welkom-

Voor wat betreft je vraag, krik even de auto op aan de achterkant en check of er spelling op het wiellager zit en of er inderdaad geen slag in het wiel zit als je hem met de hand ronddraait.

Btw, je kentekenplaat hangt scheef. :)

Bedankt voor de tip! Helaas niks kunnen vinden maar met de nieuwe wielen hoor ik het bijna niet meer. Ik geloof dat het mijn rechterachterrem is. Even nakijken ;) Wat voor auto rij jij dan? Heb even zitten zoeken maar kon niks vinden, misschien heb ik je wel eens zien rijden!

Offline Quynten

  • Non-Register lid
  • Berichten: 27
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #19 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 20:52:56 »
Scheve bumper en nummerplaat blijven echter geen gezicht, net zoals de bermlamp (aan linkerzijde?! -gert-). Ook als style niet in mijn ogen (niet Zeitgenossen in verhouding tot het type auto).

Ben ik wel met je eens, het hangt er alleen nu nog zo bij omdat het nog zo zat van voor het spuiten. Ik denk wel dat ik ze er af haal, mistlamp is inmiddels helaas toch kapot  -boehoe-
Wat dan wel erg leuk is dat ik hoor schaven als ik de oprit afrij haha. Maargoed, dat moet misschien de voorbumper worden... Achja, we zien wel!

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
Re: Wie is Quynten?
« Reactie #20 Gepost op: wo, 10 aug 2011, 21:46:56 »
Bedankt voor de tip! Helaas niks kunnen vinden maar met de nieuwe wielen hoor ik het bijna niet meer. Ik geloof dat het mijn rechterachterrem is. Even nakijken ;) Wat voor auto rij jij dan? Heb even zitten zoeken maar kon niks vinden, misschien heb ik je wel eens zien rijden!

Lekker bezig wel. -thumbsup-

Tja waar ik in rond rij, in van alles eigenlijk... :) Maar misschien herken je deze auto, daar rijd ik voornamelijk in.



Project topic. --> http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7392.0.html
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..