Auteur Topic: Steilheck Ratlook  (gelezen 1062 keer)

Offline Steilheck 1991

  • Non-Register lid
  • Berichten: 9
Steilheck Ratlook
« Gepost op: do, 16 okt 2008, 08:58:04 »
Om te beginnen zal ik me even voorstellen altans mijn auto.. Ben bijna in bezit van mijn rijbewijs, helaas gezakt eergister. Heb een witte Steilheck uit 1991 gekocht ganz orginal. Ik was al wat meer karretjes voor een klein prijsje gaan kijken maar deze reed super (op een suizende wiellager na dan). Ook tikt motortje koud wel wat maar als hij warm is is dit over.

Ik wil zsm van mijn orginele wieltjes af en ben Ats velgjes aan het zoeken. Ik ben er al over uit dat het 13inch moet gaan worden. Maar welke breedte is max voor de polo en wat is een goede hoogte. Heb nu orginele veren nog maar wil hem wel wat gaan verlagen uiteindelijk. Kan aan setje komen die 80/80 verlaagd? Is dit niet veel te veel. Wil nog wel normaal met drie a vier man erin kunnen een keer zonder dat het rubber in mijn wielkasten hangt.
Wie geeft mij goede raad. Heb nog twee weken voor ik weer op moet dus kan nog wel even sleutelen vooraf..

Alvast bedankt.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Steilheck Ratlook
« Reactie #1 Gepost op: do, 16 okt 2008, 09:06:51 »
http://www.polo86c.nl/smf/index.php?action=search

je bent niet de eerste.. Tik eens in wat je wilt weten, komt genoeg leesvoer uit. De afgelopen jaren is hier niet alleen over persoonlijke problemen gepraat, er komt ook wel eens wat handige polo informatie voorbij -ja- :D
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983