Auteur Topic: Zou ie passen?  (gelezen 2258 keer)

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Zou ie passen?
« Reactie #15 Gepost op: wo, 15 okt 2003, 21:22:10 »
Zo ome Dennis met de lange tenen ..

Laat ik het anders brengen : waarschijnlijk ben ik de enige die er wat openlijk over zegt . Ken er een paar die er net zo over denken maar hun kop dicht houden ... weet niet wat wijzer is : maar ik maak in iig voor een frusty zoals jij nu voor de 2de keer reageert van mijn hart geen moordkuil .

Kennelijk ben je nog steeds op je tenen getrapt over de drei eckslenker die ik niet aan jou verkocht : zoals je zelf al aangaf waren we daar over aan het ONDERHANDELEN . Via MSN was je ook ineens weg omdat je totaal hopeloos kinderlijk reageerde met de woorden : dit zijn geen grappen ..
Nee Lieve Dennis : dat is het zeker niet totdat iemand zegt dat hij iets daadwerkelijk koopt : dan doen we daar zaken mee .
Zoals zo vaak het met jou gaat mag het totaal niks kosten en moet alles 30 keer afgewogen worden . Puntje bij paaltje koop je NOOIT wat ... is je goed recht daar niet van .

Dus ga nou niet mij gefrustreerd afschilderen als de slechte handelaar : JIJZELF heb er voor gezorgd door je tientallen keren zogenaamde belangstelling die achteraf weer eens uit lucht bestond dat ik je iig een stuk minder serieus neemt totdat het moment komt dat je daadwerkelijk zegt dat je iets koopt ..
Grunningse zuinigheid is wat mij betreft best maar ga dat niet op anderen projecteren .

Nu ik toch bezig ben : sommige mensen Kotsen op je vanwege je hoge biedingen van 5 of 10 euro max via Ebay Duitsland .
Zelf heb ik daar erg weinig last van omdat ik daar bijna nooit meer kijk . Nu niet denken dat het wel meevalt : helaas voor jou is dat niet zo . Er is een stilzwijgende overeenkomst dat we elkaar niet overbieden . Jij biedt weer eens een te laag bedrag en een ander "mag" er niet overheen bieden vanwege de afspraak . 5 minuten voor het einde komt er een duitser overheen met wel een normaal bod ..
Kortom : veel frustraties in Nederland en Duitsland .. want de anderen hadden er wel geld voor over gehad maar door het niet willen/mogen overbieden gaat het aan die neuzen voorbij .

Zo dit wilde ik ff kwijt ..veel plezier !!!

 :P

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Zou ie passen?
« Reactie #16 Gepost op: wo, 15 okt 2003, 21:52:59 »
Zo ome Dennis met de lange tenen ..

Laat ik het anders brengen : waarschijnlijk ben ik de enige die er wat openlijk over zegt . Ken er een paar die er net zo over denken maar hun kop dicht houden ... weet niet wat wijzer is : maar ik maak in iig voor een frusty zoals jij nu voor de 2de keer reageert van mijn hart geen moordkuil .

Kennelijk ben je nog steeds op je tenen getrapt over de drei eckslenker die ik niet aan jou verkocht : zoals je zelf al aangaf waren we daar over aan het ONDERHANDELEN . Via MSN was je ook ineens weg omdat je totaal hopeloos kinderlijk reageerde met de woorden : dit zijn geen grappen ..
Nee Lieve Dennis : dat is het zeker niet totdat iemand zegt dat hij iets daadwerkelijk koopt : dan doen we daar zaken mee .
Zoals zo vaak het met jou gaat mag het totaal niks kosten en moet alles 30 keer afgewogen worden . Puntje bij paaltje koop je NOOIT wat ... is je goed recht daar niet van .

Dus ga nou niet mij gefrustreerd afschilderen als de slechte handelaar : JIJZELF heb er voor gezorgd door je tientallen keren zogenaamde belangstelling die achteraf weer eens uit lucht bestond dat ik je iig een stuk minder serieus neemt totdat het moment komt dat je daadwerkelijk zegt dat je iets koopt ..
Grunningse zuinigheid is wat mij betreft best maar ga dat niet op anderen projecteren .

Nu ik toch bezig ben : sommige mensen Kotsen op je vanwege je hoge biedingen van 5 of 10 euro max via Ebay Duitsland .
Zelf heb ik daar erg weinig last van omdat ik daar bijna nooit meer kijk . Nu niet denken dat het wel meevalt : helaas voor jou is dat niet zo . Er is een stilzwijgende overeenkomst dat we elkaar niet overbieden . Jij biedt weer eens een te laag bedrag en een ander "mag" er niet overheen bieden vanwege de afspraak . 5 minuten voor het einde komt er een duitser overheen met wel een normaal bod ..
Kortom : veel frustraties in Nederland en Duitsland .. want de anderen hadden er wel geld voor over gehad maar door het niet willen/mogen overbieden gaat het aan die neuzen voorbij .

Zo dit wilde ik ff kwijt ..veel plezier !!!

 :P

Nu we toch lekker openlijk bezig zijn, laat die anderen ook maar reageren dan.

Was inderdaad verbaast over die dreieckslenkers, en dat ´geen grappen´was ook gevolgd met een :)
Ik ineens weg? Bij jou ging de deurbel  :P
Waarom ga je dan onderhandelen als je mijn interesse toch niet serieus neemt?
En ja, volgende keer zal ik ook duidelijker zijn.
Vrijwel altijd liet ik het meteen blijken dat ik iets wel of niet wou kopen.
Dingen mogen best wat kosten, dat weet je zelf ook wel,  blijkbaar moet je overal veel voor betalen, ook al kun je het voor een betere prijs krijgen.

En bieden op ebay, waarom zou ik meteen de hoofdprijs bieden? Vaak is de lijst met te volgen objecten vol en is een laag bedrag bieden de beste manier om het in de gaten te houden.
En ook ik bied niet als ik douwe of een ander bekend iemand anders als hoogste bieder zie.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Zou ie passen?
« Reactie #17 Gepost op: do, 16 okt 2003, 18:13:34 »
hioj is wel gebruikt hoor .en is hij niet krom

zo, wist niet dat als ik met iemand zijn woorden spreek dat dit deze reactie gaf .maar geeft niet deze intercooler is als nog verkocht voor de zelfde prijs als ik hem aan dennis bood . :D .
maar gert en ik hebben wat dit soort dingen betreft ook in de klinsch gelegen en hebben dit (het zij stilzwijgend )opgelost.ik noem een kunstof motorkap(weet gert genoeg).
gelukkig heb ik een andere noordeling blij kunnen maken met een dichte intercooler voor een polo 2 g40 voor €120,-. ;) .

gelukkig is gert gert, en zegt wat hem dwars zit ook al valt dit soms een beetje voor menig een moeilijk te slikken .gelukkig genoeg heeft gert geen plaat voor zijn kop en is er altijd met hem te praten ,dus dennis, pick up the phone ............
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Zou ie passen?
« Reactie #18 Gepost op: do, 16 okt 2003, 20:03:38 »
Er hoeft wat mij betreft nix uitgesproken te worden : ik kaats alleen de bal terug die zonodig mijn kant op moest .
Je kan wel een bord voor je kop hebben en de schuld bij een ander leggen maar het houdt een keer op : het werd tijd dat er een antwoord kwam met de achterliggende gedachtes .

Kan nu wel weer op elke zin van Dennis gaan antwoorden maar dan doe ik hetzelfde als hij doet : niet inhoudelijk reageren en daar pas ik voor .

Hoop dat hij lering hier uittrekt : meer niet :)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Zou ie passen?
« Reactie #19 Gepost op: do, 16 okt 2003, 21:24:51 »
Het ging me vooral om weer die opmerking over die intercooler.

Maar goed, ik zal je inderdaad nog wel ff bellen om wederzijds wat meer begrip te kweken... ;)

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Zou ie passen?
« Reactie #20 Gepost op: do, 16 okt 2003, 21:45:26 »
Mag maar hoeft niet : we weten nu allebei waar het over gaat  :P