Auteur Topic: Polo 2F 1.8T  (gelezen 3026 keer)

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Polo 2F 1.8T
« Reactie #15 Gepost op: wo, 01 okt 2003, 22:10:20 »
yes gevonden!!!!!!!!!!! woei als je een meisje was dan kreeg je een kusje, sterker nog ik had je gen**kt!!
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Polo 2F 1.8T
« Reactie #16 Gepost op: wo, 01 okt 2003, 22:12:43 »
Dat paars en die draadjes zijn vast omdat het nog niet echt af is..


Tenminste: een handrem symbooltje dat knippert,. zal ook wel aan on-affe auto liggen niet?

En daarbij:
 - T rolt en nog hard ook: what's there to whine about?

Hij is inderdaad nog niet helemaal af, maar het dash is ook niet helemaal mijn smaak.
Maar de rest: niks meer aan doen..

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Polo 2F 1.8T
« Reactie #17 Gepost op: wo, 01 okt 2003, 23:12:20 »
yes gevonden!!!!!!!!!!! woei als je een meisje was dan kreeg je een kusje, sterker nog ik had je gen**kt!!

Zieke geest....

 Een kleine tip: op de balie van menig automaterialen zaak liggen boekjes op je te wachten.. maagdelijk, zonder vlekken..

Niet meteen de meneer achter de balie 'hoofd-geven', maar gewoon aanwijzen, bestellen, betalen en schroeven..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Polo 2F 1.8T
« Reactie #18 Gepost op: do, 02 okt 2003, 17:04:31 »
schroeven? met polyster vastzetten ofzoiets denk ik.Maar nu vertelde een autospuiter mij dat dat gaat scheuren door de warmte van de moter,is hier plumur voor die dat niet doet?Hij vertelde ook dat er polyester moterkappen zijn voor mijn polo,en misschien ook nog wel met die evo happer erin,maar hoe moet ik dat zien?Hoe zet je die vast want die scharnieren zullen ook ergens op vast moeten,en t slot ook.Iemand enig iedee hoe dat moet?Of waar je die dan kunt halen? autostyle heeft m niet.

arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Jeroen

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 217
  • Geslacht: Man
Polo 2F 1.8T
« Reactie #19 Gepost op: do, 02 okt 2003, 19:39:38 »
Ik dacht dat het in duitsland allemaal zo moeilijk was met TUv enzo .. hoe krijgen ze dit dan voor elkaar ? heeel veeel geld ?
Ik blijft zo'n dump valve toch wel hetmooiste vinden van allemaal......  :D
grz
Jeroen

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Polo 2F 1.8T
« Reactie #20 Gepost op: do, 02 okt 2003, 20:58:07 »
Zolang alles maar aan de tüv-eisen voldoet.......maar elk detail wordt wel in de auto-papieren bijgeschreven, en ik vraag mij af hoeveel A4tjes hier aan te pas komen.. :D
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
Polo 2F 1.8T
« Reactie #21 Gepost op: do, 02 okt 2003, 21:30:05 »
Voor alleen een verlagingsset heb je al 3 A4-tjes nodig. Heb een verlagingssetje liggen met 3 a4-tjes die je bij je dient te hebben in duitsland wordt je aangehouden. Vandaar dat die duitsers ook 1.8 t's in hun auto's prutsen.... door al dat gewicht is het bochtenwerk toch al nihil en kun je ondaks dat papier toch nog netjes vooruit komen  :P

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Polo 2F 1.8T
« Reactie #22 Gepost op: do, 02 okt 2003, 21:58:12 »
Elke verandering is 1 regel .. niet meer en niet minder .
Kan je zo duitse TUV papieren laten zien van mijn duitse voitures

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Polo 2F 1.8T
« Reactie #23 Gepost op: do, 02 okt 2003, 22:54:44 »
Moet je niet kijken  hoe lang die ene regel kan zijn......



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Polo 2F 1.8T
« Reactie #24 Gepost op: do, 02 okt 2003, 23:20:53 »
Hij vertelde ook dat er polyester moterkappen zijn voor mijn polo,en misschien ook nog wel met die evo happer erin,maar hoe moet ik dat zien?Hoe zet je die vast want die scharnieren zullen ook ergens op vast moeten,en t slot ook.

Gewoon even terug naar die meneer, goed aan z'n schwanz trekken, tot ie toegeeft waar ie die info vandaan heeft.

Een GFK motorkap is al van 'plastiek' dus als je daar een 'plastiek' happer in bouwt, is er nix aan de hand: zet allebei ongeveer even hard uit, dus gaat t niet barsten.

Ochja: Ergens in Winterswijk (of in die regionen) zit een klein bedrijfje dat die kappen (en deuren en spatborden en randen en weet veel allemaal nog meer kan leveren..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Polo 2F 1.8T
« Reactie #25 Gepost op: do, 02 okt 2003, 23:25:25 »
Voor alleen een verlagingsset heb je al 3 A4-tjes nodig. Heb een verlagingssetje liggen met 3 a4-tjes die je bij je dient te hebben in duitsland wordt je aangehouden. Vandaar dat die duitsers ook 1.8 t's in hun auto's prutsen.... door al dat gewicht is het bochtenwerk toch al nihil en kun je ondaks dat papier toch nog netjes vooruit komen  :P

Bijna goed.

Heb ook wel TUV gutachten papiertjes hier thuis liggen.. Die papieren heb je ECHT NIET nodig als je in duitsland wil rond rijden..

Ook een duitser niet.. Maar met die stapel A4'tjes word ie gewoon geacht 1 malig langs een TUV station te rijden, en daar kan ie dan met dat stapeltje papier een regeltje bij getikt krijgen in z'n 'fahrzeugbrief'.
Een aanpassing word daarmee hooguit een regeltje of 2 lang. (KBA nummer + korte omschrijving)

Hier klikken



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline polo 3

  • L86C-0123
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.299
  • Geslacht: Man
  • Arno Zijlstra
Polo 2F 1.8T
« Reactie #26 Gepost op: zo, 05 okt 2003, 13:03:38 »
gfk? zegt me niks, weet iemand meer informatie over dast zaakje met polyester moterkapen of is die bij niemand bekent hier?


arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!!

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Polo 2F 1.8T
« Reactie #27 Gepost op: zo, 05 okt 2003, 13:30:34 »
gfk? zegt me niks, weet iemand meer informatie over dast zaakje met polyester moterkapen of is die bij niemand bekent hier?


arno

GFK is een soort hard plastic en geen merknaam ofzo.
Praatjes vullen geen peekaatjes

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Polo 2F 1.8T
« Reactie #28 Gepost op: zo, 05 okt 2003, 14:21:31 »
Is GFK niet (bijna) hetzelfde als polyester?
GFK = Glasfaserverstärkter Kunststoff.

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Polo 2F 1.8T
« Reactie #29 Gepost op: zo, 05 okt 2003, 14:23:40 »
En dat zaakje verkoopt alleen gewone GFK spullen .. niet die luchthapperzooi