Welkom op het nieuwe forum!
dan ken je (denk ik) serge niet goed genoeg Serge wilde volgens mij alleen aangeven dat het niet zo eenvoudig is als men het soms doet voorkomen om het optimale te vinden Dat is meestal zo, het begin is makkelijk. het eind ver weg. Net zoals opvoeren: de eerste pk's zijn het eenvoudigs en goedkoopst gewonnenWat JJ zegt. AJB weer on topic@ JJ:Ik zie je eerste poging graag terug in dit otpic
je krijgt het al helemaal niet door t op te sturen naar iemand anders en maar af te wachten als jurrejan het zichzelf aanleert, kan ie er ook geld voor gaan vragen, en de post van serge doen me denken dat hij daar bang voor is (dat er dus meer mensen voor weinig geld het gaan aanbieden.
Budgettuning Ik zal mn pogingen af en toe hier wel posten Owja update 1:inlaatspruitstuk gedemonteerd en in een bak met ontvetter(Dasty ) gekegeld
ik heb niks gevraagd... heb alleen mijn mening vermeld, maar in dit VRIJE land, mag dat blijkbaar ook al niet meer?.....
dat is dan jou mening, ik heb wel degelijk nagedacht over wat ik zei, het valt me gewoon op aan de manier van posten van jou, als iemand aangeeft zelf te gaan flowen/bewerken
tuurlijk . iedereen kan koken ,maar velen maken misbaksels . en daar wil ik jj voor behoeden
(btw: ik ben de jongste thuis )