Auteur Topic: 1.3 inj. brandstofplan  (gelezen 1098 keer)

Offline hugo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Man
1.3 inj. brandstofplan
« Gepost op: ma, 09 jul 2007, 19:48:50 »
Mijne heren,

Ik ben langzaam aan bezig dubbele carb's op mijn 1.3 multipoint inj. blok te schroeven. Nou is mij opgevallen dat mijn polo nogal een uitgebreide brandstof toevoer heeft. Weet iemand hoe dit in elkaar zit? Er zit achter onder de auto ook nog een hele unit. Heeft iemand misschien een schema?

Heeft er toevallig iemand dezelfde conversie gedaan als ik?

Alvast bedankt!

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #1 Gepost op: ma, 09 jul 2007, 22:16:00 »
zoek funktie

gr maikel

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #2 Gepost op: di, 10 jul 2007, 21:51:07 »
das simpel zet een t-stuk tussen je retour en aanvoer ,overgebleven stuk gaat naar je carbs .blanke slang niet afdoppen ,das je tank beluchting welke via je koolfilter loopt in je schutbord rechtsvoor
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline hugo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Man
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #3 Gepost op: wo, 11 jul 2007, 19:23:31 »
Zoek functie...

Heb al een bult woorden ingevuld, geen resultaat.
Welke zoekwoorden moet ik gebruiken? Of misschien een tip waar het schema staat, oid.

Tenx

Hugo

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #4 Gepost op: wo, 11 jul 2007, 21:08:46 »
rood gele draad op geschakelde plus zetten (contact)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #5 Gepost op: wo, 11 jul 2007, 21:18:38 »
rood gele draad op geschakelde plus zetten (contact)

Ik weet: 't werkt,
maar mijn voorkeur gaat uit naar de originele schakeling achter 't relais.
Het relais daarvoor zit volgens mij op/onder 't plaatje waar 't
regelapparaat opgeschroefd zit (onder parafan, nabij ruitenwissermotor).

Offline hugo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Man
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #6 Gepost op: do, 12 jul 2007, 20:47:15 »
Piep knak, rood geel is brandstof pomp?
Ik bedoel eigenlijk de layout van de brandstofleidingen en units. Ik wil namelijk de brandstofpomp afsluiten en een normale bezinepomp aansluiten. Misschien kan dit ook via de normale (hogedruk) leiding met stilstaande pomp (en dus zonder retour), begrijp?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #7 Gepost op: do, 12 jul 2007, 22:16:30 »
dat kan kwestie van door lussen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #8 Gepost op: do, 12 jul 2007, 22:17:48 »
en als je de achter bank loshaalt zie je een ronde zwarte dop ,deze loshalen ,daaronder zie je een dop met stekker aansluiting en brandstof leidingen ,loshalen enje weet wat je moet doen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline hugo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Man
1.3 inj. brandstofplan
« Reactie #9 Gepost op: vr, 13 jul 2007, 23:27:20 »
bedankt serge!

Ik ga er binnenkort naar kijken, eerst worden mijn carbs en inlaat gepareld.