Waarborgfonds al aangeschreven, maar aangezien de dienstdoende heren het maar opgeschreven hebben als ik meen: "macht over het stuur kwijtgeraakt" en er verder geen getuigen zijn. Krijg ik daar al nul.
En dan kreeg ik terplekke ook nog het commentaar van de jongste: "maar hier is ook een doorgetrokken streep, u heeft op die weghelft niks te zoeken..."
Moek er vol met 100 inhengsten dan
?
Auto schuin t.o.v. de vrachtwagen en dan lieren met gang sloopt helaas een hoop.
Het feit dat tie m vervolgens ALSNOG verder eroptrok aan het trekoog achter ook niet echt...
Een collega van me heeft helaas met de zelfde berger een soortgelijke ervaring.
die had na de berging het subframe eronder weg...
Het plaatwerk achter was niet echt rot, meer compleet de lassen "doorgescheurd" zegmaar.
Om precies te zijn is de achterplaat op het laswerk losgescheurd.
Maar ik blijf positief, ik heb voor de volgende Polo een complete donor GT staan met 3F blok met weinig kilometers.
En hele mooie 5 spaaks Zender velgjes 13 inch onder de golf, die passen vast ook onder een polo...
Vering, Remmerij en div andere dingen van de GT waren ook net 2 a 3 maanden oud, dus voor het volgende project heb ik bijna alles wat ik nodig heb al op de plank liggen
Nu eerst mijn huisje ff opknappen en dan op zoek naar een Classic/Derby en dan heb ik weer wat te knutselen
Heb namelijk bij de meeting in de Meern inspiratie opgedaan en pas in duitsland onder het boodschappen doen ook nog een hele mooie Classic RatRacer zien staan.
Als ik nou ook me Golfje ff goed aan de loop krijg ben ik voorlopig gelukkig. Is ook net een Polo allen dan met meer sleutelruimte onder de kap.