vandaag weer bij de rode geweest.
Vervangen:
Luchtfilter
Bougies
Contactpuntjes
Verdelerkap
Rotortje
Accu
Op het gehoor afgesteld. Start nu weer meteen en zonder choke.
Moet natuurlijk wel nog even de co laten checken, maar beter als dat het was.
Motortje reageert lekker vlot op het gas. Maar goed. vergelijk het dan ook met de 900 cc van de LX.
Meteen even gecontroleerd of alle lampjes, ruitenwisser, toeters (euh ja, hij heeft er twee) enz het doen. Niks mis mee.
Morgen wordt de olie en koelvloeistof vervangen (brug was helaas niet vrij, anders had ik het gedaan) en de remvloeistof gecontroleerd en eventueel vervangen.
De eigenaar was lekker een weekje op vakantie.
Wanneer hij gekeurd zou worden: euh....de week van de 12e (ja, januari)
Even benadrukt dat geen haast niet betekend dat ik em er maanden wil laten staan.
Vooral omdat ik vanaf 1 januari voor 100 per maand een garage huur
Hij gaat nu kijken of hij het toch voor mekaar krijgt. Ik ben benieuwd.
Lekker handig trouwens.
Sta voor de tweede keer bij een opel garage en word gevraagd of ik de polo wil verkopen
Neuh....dat dacht ik niet
Of ik er sportstoeltjes en een kooitje in wilde leggen? ? ?
Al met al.
Zit ik, ingesloten tussen allemaal opeltjes, breeduit grijnzend achter het stuur van de GT wat gas te geven om te kijken hoe hij reageert terwijl iedereen uit de garage buiten pauze houdt (de zon scheen weer eens) en denkt. Waarom zit hij nu toeren te maken?..... Het is niet alsof het een 2.0 16v is
Zo mooi klinkt het blijkbaar niet. Het blijft natuurlijk een standaard uitlaatje.
Maar goed. Mijn grijns kon niemand missen toen hij na wat stelwerk waarschijnlijk voor het eerst in lange tijd weer lekker start en op het gas reageert.
Ik ben dus happy
Door de mooie hoes die er over zit is de polo trouwens weer mooi droog.
Geen schimmel meer dus en ook de geur trekt langzaam weg.