Een man van zijn woord?! http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7390.msg235313.html#msg235313
Haha eerder vrouw van haar woord!
Bedankt allen voor de fijne reacties!
Vinkees, ik had al wat reacties gelezen over de grip onder natte omstandigheden. Ik heb mezelf al voorgenomen om onder natte omstandigheden niet al te onrustig te rijden, aangezien ik ook gelezen heb dat je met een verlaagde auto onder natte omstandigheden wel wat op het rijgedrag moet inleveren.
Heel treurig om te melden, maar de polo staat even bij de plaatselijke garage. Hier t verhaal:
Ik ging vandaag een stukje rijden, omdat ik vanochtend mijn rijbewijs opgehaald had. Alles ging goed, tot dat ik na het tanken(al zeker 14km gereden) een rood waarschuwingslampje + zoemer van mijn olie bij vullampje(of oliedruk?). Hierna de auto zo snel mogelijk geparkeerd en even laten afkoelen. Toen heb ik het oliepeil gecheckt (prima tussen de lijnen) en weer een poging tot rijden gedaan. Na ongeveer 400 m weer hetzelfde, weer de auto geparkeerd en wachten op mijn ouders om mij naar de garage te slepen. Bij de garage werd ook niet veel duidelijk behalve dat de oliesensor recent was vervangen. Nu wordt de olie ververst en de sensor vervangen.
Heeft iemand zo'n soort gelijk situatie meegemaakt?