ff korte update.....
Project heeft wat stil gelegen door gezondheidsredenen maar is weer in rustig tempo begonnen....
Het is alleen een steeds groter project gaan worden...
Achteras is gecoat en wordt voorzien van zimmermann geboorde schijven met ebc blokken.
Remdruk wordt geregeld door begrenser die op de hoofdremcillinder worden bevestigd van een Scirocco 1
Maximale brede radiateur van 525 mm met reservoir eraan vast...
10 rijen oliekoeler met thermostaat in de adapterplaat...
Voor komen de remmen van een G40 erop met andere zadelplaten met zimmerman geboorde schijven met ebc blokken.
vliegwiel 3,3 kg ligt klaar om nog eens samen met krukas uitgebalanceerd te worden bij kroneburg
Komt een schroefset onder... achterpoten zijn nieuw en compleet. voor de voorpoten moet ik nog kijken of dat ik deze reviseer of het wat anders gaat worden zijn van KW en gaat voor variant 2 440 euro kosten
maar een nieuwe set v2 is niet meer te leveren bij KW dus nog eens bij een bekende navragen die wat in de bergcup doet....
Verder komt er een stabi onder mer willemsblokken en querlenker met teflonlagers en unibal erin.
Ook liggen de Salzmanlagers al klaar en komt er een stabi boven tussen de poten van Salzmann.....
In de Foha middenconsole komen de gebruikelijke meters en in het cassettevak
al met al hoe langer het duurt hoe extremer het gaat worden
als hij eenmaal erin ligt ga ik sparen voor een setje nieuwe 45er webers..... sorg spruitstukje ligt al pasklaar voor de 45ers