Auteur Topic: Wie is Woutzor  (gelezen 5380 keer)

Offline Woutzor

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
  • Wouter Barelds
Re: Wie is Woutzor
« Reactie #30 Gepost op: za, 12 dec 2009, 13:14:14 »
Waar zat je? of had je staplaatsen? Michiel en ik waren er ook

Zitplaats helemaal achterin, rij 7 plek 11 als ik het me goed kan herinneren.
Waar zaten jullie?
Golf II GTI '84 || Golf II GT4 '87 || Audi Coupe GT '85 || Polo 2f GT [R.I.P]

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Re: Wie is Woutzor
« Reactie #31 Gepost op: za, 12 dec 2009, 14:11:09 »
Rij 18, redelijk vooraan dus. Maar nog steeds een jezus eind van het podium af. Ik miste een beetje de grote schermen  -dunno-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Wie is Woutzor
« Reactie #32 Gepost op: zo, 13 dec 2009, 00:12:17 »
Over de Wellems-blokken kun je aardig wat terug vinden op het forum... Achterbussen zijn niet noodzakelijk, maar maakt de achterkant toch wel duidelijk wat stijver. Doe je het dus alleen voor de wielgeometrie vanwege verlaging, dan kan het zonder. Gaat het echt om het hoeken met de Polo, zou ik het wel doen?!
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Woutzor

  • Non-Register lid
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Man
  • Wouter Barelds
Re: Wie is Woutzor
« Reactie #33 Gepost op: zo, 13 dec 2009, 00:37:13 »
Rij 18, redelijk vooraan dus. Maar nog steeds een jezus eind van het podium af. Ik miste een beetje de grote schermen  -dunno-

Ok, ja ik miste inderdaad ook grote schermen -dunno-. Pas toen ik de dag na het concert op youtube keek, zag ik pas echt hoe bizar (in een positieve zin) ze er weer uit zagen  -notworthy-


Over de Wellems-blokken kun je aardig wat terug vinden op het forum... Achterbussen zijn niet noodzakelijk, maar maakt de achterkant toch wel duidelijk wat stijver. Doe je het dus alleen voor de wielgeometrie vanwege verlaging, dan kan het zonder. Gaat het echt om het hoeken met de Polo, zou ik het wel doen?!

Over de Wellems-blokken heb ik inderdaad het 1 en ander kunnen lezen. Ik kon zou gauw niet iets vinden over de achterasbussen. Bedankt voor het uitleggen hiervan -thumbsup-
Golf II GTI '84 || Golf II GT4 '87 || Audi Coupe GT '85 || Polo 2f GT [R.I.P]