Truuk met boormachien duurt even, als je t goed doet,
duurt heel lang als je t niet goed doet :-)
D'r zijn verschillende kilometer-tellers, maar meestal is er een overbrenging dmv een asje van tellerkabel naar km/dag tellers... Dat asje haal je eruit, en die zet je in je accu boor. Wieltje zet je tegen km-teller as aan, en dan vliegen de kilometers je om de oren. (half uurtje voor 50.000 km)
Zet je de boormasjien in op de ingaande as, dan is 500 km een uurtje of 2 werk ofzo
Maar goed:
Polo 2 cockpit, bestaat ruw-weg uit 3 delen:
1-snelheids/kilometer teller (eventueel met dagteller)
2-Middendeel
3-rechterdeel
Midden deel is stukje met lampjes/ledjes, maar indien
rechter deel = klok / toeren teller, dan zit er in het midden nog
een digi klokje + temp meter
Rechterdeel = temp + benzine, of klok of toeren + benzine