..
Tijd voor een 2e project topic....
Aangezien niemand dit hok wil kopen voor het bedrag wat ik in gedachten had,, nu lekker besloten hem zelf maar te houden als Daily Driver nr. 2
..
Betreft: Witte Polo 1.05 Sedan "de limousine" uit 1987
heb dit hok sinds november '08 in bezit. gekocht voor een zeer aantrekkelijk bedrag, wel zonder APK. maar dit was niet zo'n groot probleem gelukkig.
Plannen: (volgorde staat nog niet helemaal vast)
1)
Allereerst het plastic eens weer van grijs in zwart omtoveren. Check
2) Schade aan de zijkant laten maken...
+ zelf plekjes bijwerken (toch ook maar eens naar de roller grijpen
)
3) Schuif/kanteldak (laten) monteren
3,5?) Eventueel nog een zwart / wit geblokt dakje?
4) naar de grond met die Peauloowww (40/40, 60/40 of 60/60 verlagen of iets dergelijks..).. niet Te extreem in ieder geval. Afgelopen zondag op de meeting met bewondering naar de auto van Jaap v/d Vegte gekeken, met zn verbrede stalen velgen
(ja een setje dikke LMV of SSF eronder is dan ook de bedoeling, ik ga voor dat laatste)..
5) Nieuwe autoradio +setje fatsoenlijke speakers &
versterker.. Ik ben niet zo'n aso
, maar ik hou wel van mooie klanken
Zo, audio deels gefixt
6) van 40 naar..tot nadere invulling aantal PK's
Het liefst hier de originele 1.0 behouden, want die heeft net een nieuwe radiateur en daar komt a/s maandag
nieuwe distributie en waterpomp op
.. en afgelopen november net nieuwe eind demper.
Aan de andere kant: Van veel mensen op het forum vernomen dat de goedkoopste manier van meer PK's uit een 1.0 halen het inbouwen van een 1.3 motor is
..
Misschien toch eens een 1.3 MH/NZ of een 1.3 75PK GT blokje monteren?
..
Tips natuurlijk altijd welkom..rijdt er ook iemand met een sneller 1.05 blokje?
7) Oja remleidingen waren niet echt tof meer... binnenkort misschien ook maar fixen..
8)... Overige dingen die me niet aanstaan / waar we tzt nog tegenaanlopen... bijvoorbeeld de slijtage van de bestuurdersstoel.
Bijgaand nog wat fotootjes zoals het autootje er nu bij staat.