CEM is de opvolger van bakcode AHZ, welke geleverd zijn achter een Polo 2f 1.0 benzine.
(motorcode ACM, die wij in NL niet kennen)
1=3,46
2=2,09
3=1,47
4=1,1
5=0,85
e=4,27
Ik zeg: knoop er een CEG (opvolger van 8P) achter.
8P kan ook, is wat makkelijker te vinden, maar dan wel even een asflens omwisselen van die CEM.
Ok Sjon , bedankt
Welke asflens bedoel je , de prise as ?
Zit met veel plezier je topic op het Panda-forum door te lezen, maar daar heb ik nog wel even voor nodig met bijna 150 pagina's en 3000000 foto's?!
Wat ik me afvraag: je hebt het over kostenbesparing van de ombouw, maar toch schors je de Terra en laat je het casco ophalen door een sloper ipv meteen een sloop-in-eigen-beheer-verklaring aanvragen en vervolgens zelf nog het geld te kunnen vangen voor het metaal van het casco bij de oud-ijzer-boer? Was je niet op de hoogte van die mogelijkheid?
En als mogelijke suggestie: bij de Polo is de diesel ook nooit uitgevoerd met toerenteller, maar ik ontdekte laatst dat de dynamo wel standaard is uitgevoerd met een W-aansluiting. Als dat bij de Terra ook zo is kún je dus als je wilt eventueel ook nog een (diesel)toerenteller kopen en zeer makkelijk aansluiten...
Nu eerst maar eens tukkie doen, hier. Denk dat ik al wel weet waar ik van ga dromen?!
Dat was ook een oplossing geweest , eigen beheer , maar wist gewoon niet meer wat ik moest doen , ben particulier , dus vertelde ze mij dat ik daar problemen mee zou krijgen
en wou tot het laatste plugje en schroefje en ribbel plaat van de Terra bewaren , zodat er allen blik over bleef , je weet immers niet waar je aan begint
Heb het chassis nr er uit geslepen , en bewaard , bleek ik nodig te hebben bij het RDW , daar deden ze knap moeilijk , over waar de motor vandaan kwam
Voor de rest nergens over , had een vrijwaring van de Terra en het oude tenaamstelling bewijs van de Terra door de schorsing , allemaal ok
ach het is de eerste keer dat ik zo'n groot project aanpak , en heb niet echt veel ruimte om de Terra te bewaren in zijn geheel .
Maar ben blij dat ik bijde voorwiel kasten , er met een repro zaag heb af gezaagt , daar heb ik echt veel van nodig gehad , dacht eerst allen de linker motor balk .
later bleek ook de rechter over gelast moest worden , in verband met de bak steun , in de panda geen schroef gaten en geen versteviging
Maar goed heb ook oud ijzer verkocht , de achter bak
En heb aan onderdelen niks hoeven kopen , alleen wel voor de motor , goed aangepakt , tand riemen en komplete koppeling vervangen etc.
Maar een toeren teller is wel gaaf Gerrit