Het Polo86c Register

Algemeen forum => Voorstellen => Topic gestart door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 20:54:58

Titel: wie is niels feenstra
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 20:54:58
1Hallo ik ben Niels Feenstra en ben inmiddels al geruime tijd bezig met het bouwen van mijn polo.

De polo is begonnen als een rode 1.3 nz
(http://i39.tinypic.com/34gljfa.jpg)

Na enkele weken was hèt gehele voertuig gestript en kon de opbouw beginnen

Eerst is het voertuig schuren

De spatbord verbreders monteren.

En dan het mooie werk het spuiten na enkele lagen oranje 2 lagen blanke lak en toenstond hij er zo bij
(http://i44.tinypic.com/2e5oyoj.jpg)

Vervolgens kon de opbouw beginnen.

Dit was zo klaar het enigste wat er weer in moest was een kuipstoel een nieuw pedalen setje en een 4 punt gordel.

Vervolgens was de motor aan de beurt zoeen mooie carrosserie heeft ook wat pk,s nodig,
(http://i44.tinypic.com/2rgku85.jpg)

Er werd gekozen voor de makkelijkste weg.
Een PY g40 motor. De glader werd vervangen door een eaton m65 compressor
(http://i42.tinypic.com/333fqzb.jpg)

(http://i41.tinypic.com/15ry77q.jpg)

Ja soms moeten sommige dingen even wachten :P
(http://i44.tinypic.com/2evc9di.jpg)

De compressor is gemonteerd, doormidden van de g60 steun die via max rpm te bestellen is in combinatie met een multiriem polige set en een kleine eaton polie past de g60 multiriem net.
(http://i41.tinypic.com/15ry77q.jpg)

Na enkele dagen en meten en lassen buigen en slijpen past het allemaal net.
De radiateur werd vervangen door exemplaar van een fiat siqiecento 0.9 met een enorme fan er achter,

(http://i43.tinypic.com/2qmqiz4.jpg)

(http://i44.tinypic.com/w2efmh.jpg)

(http://i41.tinypic.com/fneqlu.jpg)


Zoals sommige weten is de kabelboom gewoon plug and play en na enkele dagen liep hij al
http://m.youtube.com/watch?v=x-_2A14nQSc (http://m.youtube.com/watch?v=x-_2A14nQSc)


Beetje koeling kan geen kwaad
(http://i41.tinypic.com/6sgf8z.jpg)

(http://i44.tinypic.com/bgtkba.jpg)

(http://i39.tinypic.com/j6qykw.jpg)

(http://i42.tinypic.com/2zqhg0h.jpg)
Titel: orange polo eaton
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 20:58:10
1
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 20:59:17
idee 1
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 21:02:46
1
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: Sjon op ma, 03 sep 2007, 21:10:22
Welkom.

Genoeg sleutelaars hiero: denk dat er hier genoeg zijn
die al een polo tot op 't laatste boutje hebben losgehad -prut-

Idee 2 is alleen maar een plastic omhulsel?

Btw: die NZ is nu wel heel lief.......kan veel meer pk uit gehaald worden.
Kwee nie hoe dat zit met spelregels in de cross -dunno-



Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 21:15:18
1
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: nielsfeenstra op ma, 03 sep 2007, 21:19:16
2
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: Sjon op ma, 03 sep 2007, 21:47:42
NZ heeft tamme nokkenas: nokkenas van motorcode 3F pakken
of meteen een sportieve nok: ziet niemand iets van.
Benzinedruk omhoog en gillen met die zuig. -klus-
Titel: weer zoeen polo freak
Bericht door: Pieter op ma, 03 sep 2007, 21:53:07
idee 2

hele bekende voor mij

dit is een buizenframe met polyester delen zelfs het dak is van polyester alu bodem supframe van een golf2. enz enz


kijk hier maar eens
Titel: Re: weer zoeen polo freak
Bericht door: nielsfeenstra op zo, 17 jan 2010, 18:42:39
er is veel veranderd sinds 2007 dus even een aantal berichten aangepast en de begin post aangepast.
Titel: Re: orange polo g40
Bericht door: nielsfeenstra op za, 06 jul 2013, 13:09:31
 -sturen-
Titel: Re: wie is niels feenstra
Bericht door: mk1-madness op zo, 07 jul 2013, 00:11:28
Leuk dat je je eerste post ff hebt aangepast, snap ik het goed? "Het" rijdt?  :)  -sturen-