ik kan al 1 ding uitsluiten kleppen zijn niet krom gelukkig
vandaag bezig geweest met de auto om er een nieuwe riem op te leggen en waterpomp. ( wat je altijd hebt als de winkels dicht zijn verkeerde riem en waterpomp
hier onder een paar foto`s van de riem
ik mis dus een stuk of 20 tandjes
alles was ook goed vies en de waterpomp was volgens mij nog nooit vervangen zo zag die er uit dan.
dus nu we toch moesten wachten dat ik morgen de juiste spullen kan gaan halen heb ik me lijstje aan gevuld om de auto maar gelijk een grote beurt te geven.
Nieuwe Olie
Nieuwe Olie Filter
Nieuwe Bougies
Nieuwe V-snaar
Nieuwe koelvloeistof
Nieuwe Luchtfilter
en ik weet niet of er mensen zijn die de oude eigennaren kennen maar goed sorry dan het zijn prutsers. met hoofdletter P
koelhuisje hadden ze met Isolatietape dicht gemaakt en daar over heen soort van vloeibare pakking en Teflon Tape
zo als je kan zijn zat er een scheur in ikhad van de sloper nog een koelhuisje dus die er opgezet.
ze hadden alle slangen die ergens over heen gleden met Teflon tape in gepakt
slangetje van expansievat naar raderateur met ijzerdraag vast gezet en niet met een slangklem.
dit heb ik nu allemaal oplost omdat ik toch bezig was er orginele slangen er opgezet omdat sommige waren ingekort ( waarschijnlijk keer lek geweest )
dus al met al wat het wel even een werk maar het is gelukt.
morgen alle spullen halen en kan ik hem morgen weer dicht bouwen en dan vrijdag naar de APK er mee