Weer stapje verder:
Vlotterkamers stromen niet meer over, deden prima afsluiten, maar brandstofdruk was toch net te hoog.
(heb de restrictie richting carb's gedaan ipv richting retour, lijkt goed te gaan)
Ontsteking beetje beter afgesteld, luchtfilterplaat gedemonteerd om de carb's te synchroniseren:
wat redelijk gelukt is, tegelijkertijd de CO-schroeven halve slag de verkeerde kant op gedraaid
Nou ja: carb's motten er toch nog wel keertje af, sowieso om luchtfilterplaat terug te monteren.
En 't koelcircuit is zo als ontlucht nu: blokje is vandaag voor 't eerst echt op bedrijfstemperatuur geweest
Koelfan springt netjes aan, olie wordt netjes 90 graden en de oliedruk blijft net boven de 1 bar bij stationair.
(beetje de cijfers die ik gewend was van de 1.4 16v)
Ondertussen de schuur aardig blauw gezet........heb nou koppijn.....
In ieder geval weer wat verder, kan/ga toch niet rijden: vanmorgen lag er nog sneeuw.....