Vandaag retourtje Dokkum gedaan: uitlijnspecialist Lammert van der Meulen.
Achteraan: foute sporing uiteraard ivm askanteling vanwege verlaging,
tsja, doe je weinig aan. Opties: achteras richten of plaatjes achter astappen of astappen zelf laten aanpassen....
Achteras zelf zat er wel netjes recht onder => mooi 'vierkant'.
Vooraan: eveneens foute sporing (huh, heeft m'n eigenste garage dit fout gedaan of is er nadien nog wat gebeurd?)
camber verschilt links en rechts nog een graad: dmv excentrische gewrichten in draagarmen en excentrische toplagers
had ik die al maximaal camber gegeven, dus 't is of zo laten of rechts minder camber geven om links en rechts gelijk te
krijgen. De keuze is gevallen op zo laten en dat ik zelf links de draagarmbevestiging ga aanpassen: graadje meer camber.
(onder 't motto: minder camber is geen optie => meer willen we!!)
Voorloop stond, op een honderste graad na, wel links en rechts gelijk: ik had zelf links al een extra ring tussen
tussen stabi en draagarm gedaan => op de gok precies goed.
Terugweg: auto stuurt beter in, rolt minder over de voorwielen en achteraan breekt ie nog net zo hard uit.....