Kort: niemand zit te wachten op een foto van mijn witte pug 306 station.
Daarom staat hij er ook niet op (wil em zelf ook liever zo min mogelijk bekijken)
Wagenpark is idd nieuw en biedt ruimte voor iets wat eerder in het voorstel topic zou komen.
Wat betreft je vraag over meerwaarde:
Let wel: iemand schrijft over zichzelf wat hijzelf belangrijk vindt. Schrijvers die, vooral op het forum, elke keer nadenken over wat een ander wil zijn schaars.
Bij een voorsteltopic vind ik dit trouwens ook logisch. Je stelt tenslotte jezelf voor en dus benoem je wat anders. En als je nu zo ******lijk bent dat dit een pug 306 is. C'est la vie. Ooit genees je nog wel.
Een plaatje is wat mij betreft dan ook geen punt. Een slideshow....
Anyhoe.
Volgens mij zijn we het wel eens. Gezond verstand rules!
Liever doe ik wat aan de 'verharding van de maatschappij' op het forum
Over en weer zeggen wat je van mekaar, en mekaars posts, denkt....
Nu ja. vaak genoeg besproken dunkt me.
Lul af en toe ook aardig in de ruimte dus erger me ook niet zo snel aan anderen. Als het maar gezellig blijft.
Bij voorkeur wel in topics die niet zo rechtlijnig zijn. Een techniekvraag 'vervuilen' met geneuzel --> niet zinvol en onhandig.
Een projecttopic is wat mij betreft al minder hard. Sprint26 zijn topic is halvol met 'goed bezig'enz enz. Leest het lekker: Nee, maar we schrijven gelukkig geen boek. Je wil toch je waardering uiten voor al het werk.
Eerder door iemand voorgesteld (Noem geen namen) en inmiddels voorstander van die gedachte:
topic: alleen opmerkingen aangaande de vraag of het onderwerp. Bijvoorbeeld 'techniek' en 'te koop'
soft-topics: pagina's als projecttopic enz. biedt ruimteen beetje off-topic zolang het maar wel nog iets te maken heeft met het project. (voorbeeld: de nieuwe staaling waar het project in komt te staan. Is er iets gebeurt met de auto? Nee, maar het hoort er ook bij)
off-topic: nu ja. dat spreekt voor zich.
edit: sorry voor de typfouten: in mijn oude IE op mijn werk is controleren bijna niet mogelijk doordat ik alleen de eerste regels kan lezen. Daarna typ ik blind....