Auteur Topic: GK vs AEE  (gelezen 6094 keer)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: GK vs AEE
« Reactie #15 Gepost op: vr, 14 feb 2014, 23:28:11 »
3f is lager ivm ron95?

Ik roep zomaar wat...
Zou kunnen.
75pk is makkelijker te halen met 4 injectors ipv 1 carb.

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: GK vs AEE
« Reactie #16 Gepost op: do, 17 apr 2014, 22:01:42 »
Goed.

Aee was uit een golf, dus da pas nie.
Aea geregeld uut een Plo, da pas wel

GK wordt weggezet voor later.

Aea nu aan het strippen en inventariseren.

Zijn er distributiekappen die op een aea passen, waarin geen gat zit voor de motorsteun?
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Yukio Langenberg

  • L86C-0201
  • Non-Register lid
  • Berichten: 700
  • Geslacht: Man
  • Yukio Langenberg
Re: GK vs AEE
« Reactie #17 Gepost op: vr, 18 apr 2014, 07:15:39 »
AEA = Golf mk3
AEE = Polo 6n


Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: GK vs AEE
« Reactie #18 Gepost op: vr, 18 apr 2014, 08:31:56 »
AEA is 1e modeljaar ook in de Polo 6N geleverd.
Verneukeratieve is dat beide motorcodes met verschillende bakaansluitingen zijn geleverd.
Maar als ie uit een (benzine) Polo 6N komt = altijd 085.

Of dis.kappen passen, geen idee: kwestie van ff passen -klus-

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: GK vs AEE
« Reactie #19 Gepost op: vr, 18 apr 2014, 08:41:06 »
Past, volgens mij had ik een dichte kap op de 1.6 (niet ABU) zitten.
Derby 1F 1981 in aanbouw.