Wat mij verder opviel vandaag:
De slang, tussen 'extraluchtschuif/klep' en gasklephuis: Deze zit met een niet originele slangklem vast:
Slangetje 22 zuigt zichzelf (bij bovenstaande filmpje, dus bij koude motor) helemaal dicht bij stationaire loop. Dus extra-luchtschuif is bij stationair duidelijk gesloten.
klemmetje 21 is van de bouwmarkt ( metaal met blauw-hulsje ) dus is het daar al wel eens eerder los geweest.
1) hoort t dat t slangetje zichzelf kan dichtzuigen? ( is het slangetje vergaan? )
bij gasgeven bolt het slangetje weer op, omdat vacuum na de gasklep wegvalt, logisch, toch?
2) klopt het wel dat er bij deze temperatuur ( buiten een graadje of 10, motor koud ) géén lucht door de extra luchtschuif gaat?
de slang naar de extraluchtschuif/klep is wel gewoon 'bol' dus niet dun gezogen. Dus ik vermoed dat de klep gewoon dicht zit.