Auteur Topic: MH Blokje  (gelezen 56254 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: MH Blokje
« Reactie #45 Gepost op: za, 07 feb 2009, 16:15:16 »
heb ze van tengtools en misbruik ze op de luchtsleutel(zowel sjon als ik ) en ze gaan al jaren mee
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: MH Blokje
« Reactie #46 Gepost op: za, 07 feb 2009, 23:21:27 »
idd met beetje remreiniger in een bakje en een tandeborstel het ergste er af borstelen en daarna met de accuboormaschine met zoŽn borstel als deze ongeveer. Maar ik heb dan de goedkope uit de eurobak bij de karwei weg dus die zijn ook nog eens zachter!


Heb vandaag ook maar even zo'n setje gekocht bij de Praxis, is echt wel makkelijk

Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Re: MH Blokje
« Reactie #47 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 00:48:03 »
Heb vandaag ook maar even zo'n setje gekocht bij de Praxis, is echt wel makkelijk

Ze zijn op zich wel handig, maar ik vind het qud-dingen om mee te werken. Op een gegeven moment krijg je in de gaten dat er een 'paar' draadjes missen, en als je dan in de spiegel kijkt zie je waar die gebleven zijn  -gert-

Offline Jaap van der Vegte

  • L86C-0118
  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.800
  • Geslacht: Man
  • Kabouter
Re: MH Blokje
« Reactie #48 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 01:04:25 »
Ze zijn op zich wel handig, maar ik vind het qud-dingen om mee te werken. Op een gegeven moment krijg je in de gaten dat er een 'paar' draadjes missen, en als je dan in de spiegel kijkt zie je waar die gebleven zijn  -gert-

Dat vind ik bij deze dingen, die je op de boormachine doet, nog wel meevallen. Die staalborstels voor op de flex zijn binnen no-time kaal...
Plat op z'n bek met een paar dikke wielen eronder ziet alles er goed uit

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #49 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 08:42:07 »
Dat vind ik bij deze dingen, die je op de boormachine doet, nog wel meevallen. Die staalborstels voor op de flex zijn binnen no-time kaal...

idd  -dunno-

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: MH Blokje
« Reactie #50 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 13:43:21 »
Motorblok aan bok:

Enige mogelijkheid is aan de koppelingkant. Handig om de koppeling te verwijderen? Vast wel, maar boutjes drukgroep zijn de koppen van erg beschadigd. Dus daarmee nog geen voortgang. Zoek ook een plaatje voor uitbouwen van de koppeling. Staat niet in mijn handboekje. Wordt verwezen naar een ATH Golf?Jetta  -gert-

Maar eigenlijk zoek ik ook een plaatje van hoe je het beste een blok aan een bok kan bevestigen. Vier boutgaten aan de bakzijde van het blok gebruiken. Bouten ontbreken!
Welke maat bouten?

Dus ik begin goed....

Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #51 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 21:50:01 »
Motorblok aan bok:

Enige mogelijkheid is aan de koppelingkant. Handig om de koppeling te verwijderen? Vast wel, maar boutjes drukgroep zijn de koppen van erg beschadigd. Dus daarmee nog geen voortgang. Zoek ook een plaatje voor uitbouwen van de koppeling. Staat niet in mijn handboekje. Wordt verwezen naar een ATH Golf?Jetta  -gert-

Maar eigenlijk zoek ik ook een plaatje van hoe je het beste een blok aan een bok kan bevestigen. Vier boutgaten aan de bakzijde van het blok gebruiken. Bouten ontbreken!
Welke maat bouten?

Dus ik begin goed....





ff foto geleend van retrokroezer  :D

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: MH Blokje
« Reactie #52 Gepost op: zo, 08 feb 2009, 22:30:45 »
Aha!  -thumbsup-

Dank mannen, mooie foto, mooi blokje.  -ja-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #53 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:00:29 »
Yes! ik heb m! -klappen- Sorg inlaatje -naughty- -wanker- Maar meteen nadat ik bericht had dat ik het item gewonnen had kreeg ik een berichtje van die dude dat ie niet naar nederland versturen wil.... Ff afwachten dus :(

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: MH Blokje
« Reactie #54 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:09:27 »
Yes! ik heb m! -klappen- Sorg inlaatje -naughty- -wanker- Maar meteen nadat ik bericht had dat ik het item gewonnen had kreeg ik een berichtje van die dude dat ie niet naar nederland versturen wil.... Ff afwachten dus :(


Stond er dan bij dat hij dat niet deed?

als het deze is:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=170300401893

dan had hij dat netjes gemeld.
Stond ook al een vraag vermeld van de 7e.

Of gaat het over een andere?

Als het deze is: weinig kans. De keer daarvoor heeft hij het ook niet gedaan en heeft hij em weer te koop aangeboden op ebay.

Ik hoop voor je dat het uiteindelijk lukt.  -thumbsup-

(trouwens: tee ring wat een geld)

Offline Merijn

  • L86C-0121
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.925
  • Geslacht: Man
  • Merijn
Re: MH Blokje
« Reactie #55 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:18:55 »
Yes! ik heb m! -klappen- Sorg inlaatje -naughty- -wanker- Maar meteen nadat ik bericht had dat ik het item gewonnen had kreeg ik een berichtje van die dude dat ie niet naar nederland versturen wil.... Ff afwachten dus :(
Meestal vraag ik dat eerst ff voordat ik op spullen ga bieden..  -dunno- Geen reactie = niet bieden, heb je achteraf ook geen gezeik.

als het deze is:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=170300401893
(trouwens: tee ring wat een geld)
withstupid  -wtf-

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #56 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:20:21 »
Jah dat is m! Had de verkoper meteen toen ik de advertentie vond een bericht gestuurd over het verzenden maar geen antwoord op gehad.... Maar als je iets verkocht hebt op ebay dan kun je dat zelfde ding toch niet zo maar opnieuw te koop aan bieden om zo'n lullige reden? zal ebay wel ff een bericht sturen hoe en wat! we zullen zien.....

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #57 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:23:43 »
Ok misschien niet zo slim van mij om het zo te doen! Maar heb al meer dan 20 artikelen gekocht op ebay waar bij stond geen verzg naar nederland en heb ze allemaal gewoon ontvangen... dus vandaar de gok ;)

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: MH Blokje
« Reactie #58 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:40:11 »
Jah dat is m! Had de verkoper meteen toen ik de advertentie vond een bericht gestuurd over het verzenden maar geen antwoord op gehad.... Maar als je iets verkocht hebt op ebay dan kun je dat zelfde ding toch niet zo maar opnieuw te koop aan bieden om zo'n lullige reden? zal ebay wel ff een bericht sturen hoe en wat! we zullen zien.....

kijk maar uit.

hij had het netjes aangegeven,
dus als je niet uitkijkt moet je ook nog een boete betalen.
hij staat tenslotte in zijn gelijk lijkt mij zo.

weet niet precies hoe dat zit maar bezint eer ge begint of zo.
mogelijk  dat de anderen hier meer kennis van zaken over hebben  -dunno-

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: MH Blokje
« Reactie #59 Gepost op: ma, 09 feb 2009, 09:49:11 »
De verkoper wou de verkoop al annuleren omdat ik het per abuis gekocht had volgens hem... Maar nou kwam m'n baas met de oplossing :D :D Maat van hem woont sinds kort in DLD dus daar kan ie het heen sturen en dan stuurt die het weer naar mij toe of neemt het mee naar zijn werk hier in hoogeveen! Gaat goed komen lijkt me...