Vindt de Rode op pagina 1 HEEL erg mooi, verder is mijn smaak vrij breed.
Duitse stijl vink wel mooi, BV 2f bij mijn " Even voorstellen ", maar dan uiteraard wel netjes gedaan en niet te overdreven, zoals de Golf die ik pas in Leer zag, had er banden omliggen van een 747 geloof ik, gok dat het 305/40R17 banden waren...
Das dan weer ff "te" zegmaar..... Geen idee hoe je een braak smiley doet, maar er horen er hier 5 ofzo...
Retro, en dan idd in het tijdsbeeld van de auto.
Rally style, mits netjes en in het tijdsbeeld passend (ik bedoel dus zoiets als een Golf 2 Rally, niet die mafkees hier verderop met een kadett GSI met blerpijp, en met genoeg spoilers om bij 120 + langzaam op te stijgen... Impreza achtigen vallen ook af....
En de definitieve favoriet om te zien: Pa Style !!!!
Mijn ouwe heer maakt van iedere VW die hij tot nu toe gehad heeft iets mooi's, geen tjoening, geen tupperware,geen platte banden of dikke velgen, geen soundsystem....
Enige voorwaarden voor een Pa car zijn :
1. Functioneel
2. Hufterproof
3. Moet van 40 km te herkennen zijn als zijn auto.
4. Licht en VEEEL....... Ouwe Golf 2 had 4 verstralers, 2 breedstralers en 2 mistlampen, NAAST de orgie koplampen en verstralers.
T3 heeft 2 x Verstraler, en 2 x Breedstraler, toplichten wit 2 x voor en 2 x rood achter, 3 oranje lampen op de eigenbouw lampenbeugel vooraan, oranje lampjes op de bumperhoeken alla Volvo V70, en Rode binnen verlichting.
5. Unieke Claxon. Golf 2 had eerst La Cucaracha 5 tonige hoorn, Daarna River Kwai 5 tonig (Nu in mijn Polo
)
Transporter T3 heeft orgineel claxon en mist-hoorn van onze boot.
6. Auto moet het eeuwige leven hebben. Golf 2 ging weg na 16 jaar trouwe dienst, T3 staat momenteel met kapot blok, na ongeveer een miljoen km
....
Ook hier wordt nog aan gewerkt....
Pa style is definitief niet iedereen zijn smaak, maar ik vindt het toch mooi dat hij er altijd met weinig middelen zijn eigen draai aan weet te geven.....
, en dat er dan ook niks in dit land rondrijdt wat op zijn gebakkie lijkt.