Auteur Topic: hoe moet een polo er uitzien  (gelezen 1927 keer)

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
hoe moet een polo er uitzien
« Reactie #15 Gepost op: zo, 30 sep 2007, 01:25:34 »
withstupid
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Pierre

  • L86C-0101
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.410
  • Geslacht: Man
  • papa pierre
hoe moet een polo er uitzien
« Reactie #16 Gepost op: zo, 30 sep 2007, 01:29:51 »
psies dit bedoel ik ga zo door  

gooi je foto's en respons hier neer  -thumbsup-

ik heb al een aantal zeer leuke polo/audi's gezien maar deze zijn echt  -love-
wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij/zij niet andersom stond

Offline TomKraft

  • Non-Register lid
  • Berichten: 252
  • Geslacht: Man
  • Tom Cartenstadt
hoe moet een polo er uitzien
« Reactie #17 Gepost op: zo, 30 sep 2007, 18:48:57 »
Dit is mijn einser ...





Inmiddels is heel die retro-meuk eraf, was er op uitgekeken, en der waren teveel copy-cats naar mijn zin  :)

Staat al een tijdje stil nu, heb al heel wat onderdelen gesprokkeld voor de make-over, maar eerst wat andere projecten afwerken ...

grtz

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
hoe moet een polo er uitzien
« Reactie #18 Gepost op: zo, 30 sep 2007, 20:01:56 »
Super Derby!!! Wat ga je er nu van maken dan? je gaat er toch niet te veel aan veranderen?

Offline Raven GT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 175
  • Geslacht: Man
  • Jan-Willem Verburg
hoe moet een polo er uitzien
« Reactie #19 Gepost op: do, 18 okt 2007, 22:06:55 »
Vindt de Rode op pagina 1 HEEL erg mooi, verder is mijn smaak vrij breed.

Duitse stijl vink wel mooi, BV 2f bij mijn " Even voorstellen ", maar dan uiteraard wel netjes gedaan en niet te overdreven, zoals de Golf die ik pas in Leer zag, had er banden omliggen van een 747 geloof ik, gok dat het 305/40R17 banden waren...
Das dan weer ff "te" zegmaar..... Geen idee hoe je een braak smiley doet, maar er horen er hier 5 ofzo...

Retro, en dan idd in het tijdsbeeld van de auto.

Rally style, mits netjes en in het tijdsbeeld passend (ik bedoel dus zoiets als een Golf 2 Rally, niet die mafkees hier verderop met een kadett GSI met blerpijp, en met genoeg spoilers om bij 120 + langzaam op te stijgen... Impreza achtigen vallen ook af....

En de definitieve favoriet om te zien: Pa Style !!!!

Mijn ouwe heer maakt van iedere VW die hij tot nu toe gehad heeft iets mooi's, geen tjoening, geen tupperware,geen platte banden of dikke velgen, geen soundsystem....
Enige voorwaarden voor een Pa car zijn :

1. Functioneel
2. Hufterproof
3. Moet van 40 km te herkennen zijn als zijn auto.
4. Licht en VEEEL.......  Ouwe Golf 2 had 4 verstralers, 2 breedstralers en 2 mistlampen, NAAST de orgie koplampen en verstralers.
T3 heeft 2 x Verstraler, en 2 x Breedstraler, toplichten wit 2 x voor en 2 x rood achter, 3 oranje lampen op de eigenbouw lampenbeugel vooraan, oranje lampjes op de bumperhoeken alla Volvo V70, en Rode binnen verlichting.
5. Unieke Claxon. Golf 2 had eerst La Cucaracha 5 tonige hoorn, Daarna River Kwai 5 tonig (Nu in mijn Polo -naughty- )
Transporter T3 heeft orgineel claxon en mist-hoorn van onze boot.
6. Auto moet het eeuwige leven hebben. Golf 2 ging weg na 16 jaar trouwe dienst, T3 staat momenteel met kapot blok, na ongeveer een miljoen km -boehoe- ....
Ook hier wordt nog aan gewerkt....

Pa style is definitief niet iedereen zijn smaak, maar ik vindt het toch mooi dat hij er altijd met weinig middelen zijn eigen draai aan weet te geven.....   -naughty-, en dat er dan ook niks in dit land rondrijdt wat op zijn gebakkie lijkt.  -thumbsup-
If at first you don't succeed, get a bigger hamer....

'91 Polo Gt 75 PK, 750 kilo staal, rest roest....