een week of 3 geleden werd mijn motor tijdens het rijden wel heel erg heet , toen maar even gestopt en de rook kwam onder de kap vandaan
het thermostaathuis zat niet meer vast aan mijn cilinderkop dus ik dacht dat fix ik wel effe
3 nieuwe boutjes erin nieuwe dichting ertussen koelvloeistof bijgevult en maar weer terug naar huis
maar onderweg weer hetzelfde probleem , auto thuis neergezet en niks meer aan gadaan tot vandaag
vanmorgen de kop er even vanaf gehaald en er zit in cilinder 2 een scheurtje van +-2cm richting koelvloeistof kanaal
einde verhaal van de motor dus
nu kwam ik ook nog een gat tegen in de dorpel dus dat is nog extra werk
de plannen zijn om eerst de kas weer op orde te brengen en er een verbredingskit ala bergcup op te zetten en dan ook maar een nieuwe motor met meer vermogen als dat ik had , ik wil toch ergens rond de 200pk onder de kap , dat word waarschijnlijk met een compressor of misschien een turbo
genoeg werk dus nog , t zal ook nog wel 1 tot 2 jaar duren voor hij weer de weg op komt denk ik