Thanks Kurt!!
Je bent zeker welkom ... en dan nog liefst met jouw eigen polo.
Ja, ik heb overwogen om die ene blauwe polo 1 aan te kopen ipv deze, maar ja. Godwet wa je daarbij tegen komt als je bvb de schermen eraf haalt. Ook al lijkt hij in prima staat (wat hij ook wel zal zijn), uit onverwachtse hoek kunnen daar ook slechte plekken zijn. Bovendien al heel wat eurootjes in deze polo gestoken. Het is de eerste auto waaraan ik sleutel, zonder kennis van techniek, carrosserie, enz., maar wel met liefde voor dat kleine karretje.
Och, de opbouw is begonnen, nu kwestie van stap per stap heropbouwen en zien wat we tegen komen. Wat voor later kan, is voor later. En als ik eens een grote Euromillions of superlotto win, dan zal een extra grote garage met enkele glimmende Polo's niet lang op zich laten wachten. Maar laat me nu maar lekker verder kloten.
Vanavond nog wat extra delen aangekocht ... kon het niet laten. Polyester frontschermen, in afwachting van dat ik mijn eigen schermen laat opmaken. Of ze iet of wat passen?? Zo kan hij toch de baan op als hij wat verder is afgewerkt, of voor een testritje af en toe daarvoor al
Ook nog wat chroom en een 2dehands benzinetank, die ik voor 'weinig' geld niet kon laten liggen.
Tis een hobby.