Het Polo86c Register
Algemeen forum => Techniek => Topic gestart door: zomerpolo op wo, 22 okt 2008, 18:08:07
-
Ik kom er niet meer uit -wtf-.
Heb een nieuwe (2ehands) kop erop gezet. nu loopt cilinder 2 niet meer en af en toe cilinder 3 niet. 1 en 4 dus wel. Compressie is tussen de 9 en de 12 bij alle 4. De boegies zijn nieuw, en nat bij de cilinders die het niet doen. De kabel zijn niet al te nieuw meer maar vonken wel alle 4. motor loop dus wel maar heel weinig vermogen en als ik ga rijden begint hij te rommelen bij lage toeren en schakelen. Ik kan er dus niet de weg mee op. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen en wat ik nog kan checken?
P.s. weet iemand nog iemand in zwolle die hier meer verstand van heeft?
-
Volgorde bougiekabels?
-
timing wel goed staan
-
Boegies kabels staan goed, 1342 met de klok mee. Timing staat volgens mij gewoon goed, want de andere 2 doen het wel goed. Of is dat een onjuiste redenatie?
-
Boegies kabels staan goed, 1342 met de klok mee.
Zoals jij het beschrijft zitten de bougiekabels niet goed aangesloten.
De volgorde moet tegen de klok in 1342 zijn. Als je recht tegen de verdelerkap aankijkt moeten ze zo zitten:
1 2
3 4
Hopen dat dat het is dan, succes!
-
exact
-
Compressie is tussen de 9 en de 12 bij alle 4.
Onderling 3 bar verschil? -wtf- Das al niet echt fris meer dan.
-
kleppen stellen wil vaak schelen
-
kleppen stellen wil vaak schelen
Dat doe je voordat je gaat compressie meten..........
-
Dat doe je voordat je gaat compressie meten..........
klopt maar we hebben hier met iemand te maken die nog vers in de hobby zit
-
Kleppen waren goed. Auto loopt weer, kabel 3 en 2 waren omgewisseld. Komt net van de garage af waar ze niks meer konden vinden, succes. Maar bedankt, hij loopt weer op 4 poten, toppie. Nou de carb. denk ik weer afstellen want bij rijden in de 1 en dan een laag toerental trekt hij niet en valt hij uit. Misschien de hele carb. eraf halen, is dat veel werk?