Algemeen forum > Voorstellen

Zal mijn polo weer tot leven komen 🙄

<< < (2/3) > >>

Luci Ferro:
Dank je wel Sjon voor de opheldering tav de motorcodes.

Alleen de koppakking is inderdaad minder werk. Echter rammelde het blok laatste tijd al een stuk meer dan een jaar geleden (toen die ook al rammelde). Ik heb geen zin in verassingen en onvoorziene kosten, daardoor leek me dit toch de "makkelijke" keus. Zeker aangezien het qua kosten niet veel van elkaar hoeft te verschillen.

Misschien een verkeerde gedachte van mij?

Ik ben een handige Harry (Harriët?!), en heb gelukkig best wel een clubje vrienden die allemaal in de (oudere) auto wereld zitten waardoor voornamelijk gereedschap, brug en expertise niet moeilijk te vinden zijn. En door het merendeel zelf te doen de kosten ook erg gedrukt kunnen worden.

Een motorblok vervangen is zeker niet net zo makkelijk als een nieuwe kraan in je keuken plaatsten, en misschien wat ik nu wil gaan doen is wel zo stom als een hele nieuwe keuken te plaatsten terwijl alleen de kraan kapot is  -dunno- Ecter als je aanrechtblad ook al rot is of rot lijkt, en de keuken kost net zo veel als je kraan...

Volgens mij ben ik te ver aan het doordenken :') Word tijd voor bier, het is godverdomme weekend  -thumbsup-

Luci Ferro:
Heb trouwens foto's proberen te plaatsen, maar de website lijkt niet te willen mee werken. Heb ze al aangepast in maat zodat ze niet groter zijn dan 250 kb, maar helpt niet. Mijn excuus

patrick86c:
Ik heb eventueel nog een distributieriem en waterpomp nieuw liggen.
Deze ligt in Arnhem dus mocht je toch zelf de pakking vervangen.

Luci Ferro:
Dank je Patrick, de optie staat zeker nog open. Ik laat het je weten 😃

Sjon:
Dat rammelen was hier nog niet bekend, dat verklaard de andere keuze.

Die AAV van Jorp is dus gewoon bruikbaar: aanbouwdelen van de NZ erop en inbouwen maar -thumbsup-

Unieke vrouw, heb ik de indruk: rijdt in een oude Polo, zelf sleutelen, aanrechtblad vervangen én drinkt bier -prut-

Bijlagen toevoegen werkt niet meer op dit forum.... (oude bijlagen worden momenteel ook niet weergegeven helaas)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie