Het Polo86c Register
Algemeen forum => Projecten => Topic gestart door: Serge op ma, 26 okt 2009, 20:06:49
-
ja ja
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming POLO COUPE FOX 40 KW E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 05-03-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 03-10-2009
BPM € 2066
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Datum eerste toelating 20-10-1994
Datum aanvang laatste tenaamstelling 03-10-2009
Datum eerste afgifte Nederland 20-10-1994
Wacht op keuren Nee
Geregistreerd als gestolen Nee
check morgen nog maar eens de rdw site
-
-thumbsup-
-
Een van de laatsten of niet -thumbsup-
-
jups
-
-thumbsup-
En deze gaat helemaal origineel blijven?
-
-thumbsup-
En deze gaat helemaal origineel blijven?
goed he :)
er spookt wel al van alles door het hoofd ,maar dat voeren we lekker niet uit .
-
-foto-
-
goed he :)
er spookt wel al van alles door het hoofd ,maar dat voeren we lekker niet uit .
Haha, hoelang blijf je dat volhouden -nana-
-
-thumbsup- en hopen dat hij lang zo mag blijven -uitlachen-
-
-foto-
was te donker voor foto's .
maar het is een prego met aav motor die net ingelopen is met 250000km ,toerentellert ,lekker sportief interieur(ook in hoogte verstelbaar) , donkergroen metallic met meegespoten bumpers(met zwarte rand).stalen schuifdak (wie wordt er straks jaloers in de zomer ). er hangt een dubbele pijpkut onder de achterbumper.
2 minpuntjes links zit een bijgewerkt plekje . en 1 linker achterlicht (g40 versie ) zit een gaatje in de knipperlicht reflector .
wat ik zo hoorde en merkte ,mogen de bak olie en motorolie wel ververst worden .
-
-thumbsup-
Serge en geen Polo, dat kon natuurlijk nooit lang duren. -nana-
-
prego
Felicitas... en lekker stoeltjes!
-
3e minpuntje (nou ja er zit al getint glas in ) er zit een barst in de voorruit (dat wordt dus groen getint met blauwe band -naughty-)
-
Een van de laatsten of niet -thumbsup-
Heb je 'm gestolen dan? -nana-
-
-moon- :D
-
Nice :) veel rijplezier! -thumbsup-
-
gefeliciteerd,maar ik blijf me afvragen hoelang deze origineel blijft?
-
serge is altijd al een fan geweest van de AAV met monopoint, dus dat komt wel goed :)
Gefeliciteerd Serge, heb zelf ook een 2f prego met JH-XX-XX kenteken, dat stalen schuifdak is idd. heerlijk!
-
En op naam:
Datum aanvang tenaamstelling 27-10-2009
BPM € 2066
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Verbaas me over 't BPM-bedrag -gert-
Oke, tis slechts een 15 jaar jonge/oude auto,
maar staat niet in verhouding met de waarde van 't karretje.
Och ja: veel plezier met je 2f -sturen-
Wie had dat ooit kunnen dromen: Serge in een 'plastic' 86c
(+/- 8 jaar geleden werd ik haast weggekeken met een 2f in Geffen: m'n 1e Register-meeting)
-
Lag dat aan jou of aan de 2f -nana-
-
Lag dat aan jou of aan de 2f -nana-
Niet aan mij, volgens mij.
Kreten als "hoop plastic, dat wil wel fikken" enzo, ving ik daar op.......
Commentaar op de monopisser was overigens wel terecht: dat schiet niet op.
Wel zuiniger als enkele (dubbeltraps) carb, das voor een daily wel mooi meegenomen.
-
Dat bpm bedrag staat op als het goed is bij elke auto vanaf de begin jaren 90.
Ik had het toen ook op mijn blauwe zijn papieren staan,een bedrag van 4300,00 nederlandsche guldentjes.
-
afijn tank is ook lek ,dus besteld bij winparts online voor wel 80 euries ligt ie op de mat .
benzine vuldop heeft wat nukken .
zo zitten er nog wel wat meer kleine dingen aan ,niks overkomelijk ,houdt me weer bezig :)
nu nog een nz inlaatspruitstuk kompleet vinnden met luchtfilterhuis -oops-
-
uitlachen2 -klus-
-
mwoh der benne ergere dingen
-
doelde meer op t zoeken van nz goodies ;)
-
aav is niet wat zon enkele veredelde mislukte pisbuis wat niet beter is dan een mislukte carburateur met verstopte sproeier genaamd 2e3.
nz injectie is en blijft in mijn optiek dan nog steeds het lekkerste ingredient wat standaard injectie in de 86c generatie betreft.
-
:D
-
afijn tank is ook lek ,dus besteld bij winparts online voor wel 80 euries ligt ie op de mat .
benzine vuldop heeft wat nukken .
zo zitten er nog wel wat meer kleine dingen aan ,niks overkomelijk ,houdt me weer bezig :)
nu nog een nz inlaatspruitstuk kompleet vinnden met luchtfilterhuis -oops-
heb nog een 3f spruitstuk liggen maar die is niet meer compleet
-
Niet aan mij, volgens mij.
Weet je het zeker? -nana- -hug-
Kreten als "hoop plastic, dat wil wel fikken" enzo, ving ik daar op.......
En met stug volhouden heb je mij in iedergeval overtuigd.. .
Wat ik wel geleerd heb: aan een 2f is nog veel meer te verknallen dan aan een 2.. (en nee, daarmee doel ik niet op de 2f van Sjon :) dat is eerder zo'n uitzonderingen op de regel )
-
Ik had al zo'n idee dat serge voor de nz ombouw zou gaan :)
@ jaap,bedoel je dat mijn 2f al lekker verknald is ??
of bedoel je meer die roode van Aryx :)
-
@Patrick: -uitlachen- Daar doe ik geen uitspraken over... -nana-
(serieus: misschien moesten we hier ook maar eens een 'you're doing it wrong' topic openen.. met variaties op het thema 'polo'.. )
-
Als in: vissekom-achterlichten & koplampen die er in een paar varianten te koop zijn.
Das voor een Polo 2 gelukkig veel minder verkrijgbaar.
@Serge: ik mot zaterdag in de klusschuur ff wat emmers doorspitten
-
@sjon kalibreer hamer en motivatie ijzer deden wonderen ,in iedergeval bedankt -hug-
-
nu nog een nz inlaatspruitstuk kompleet vinnden met luchtfilterhuis
heb ik nog aan mijn blokkie zitten van wijlen polo zg-31-hp intresse pm me maar
-
en mijn bak floot wat in de 5 en had wat rare knarstjes .
dit is nu opgelost gebruik het eigenlijk voor al mijn versnellingsbakken(sinds de 1.6 in de classic zit) ,maar heb nu pas de werking ondervonden .
(http://news.hspn.com/content_images/2006/old/justicebrothersgearoil1.jpg)
omschrijving (http://news.hspn.com/articles/739/1/Justice-Brothers-Gear-Oil-Treatment-Released/Page1.html)
goedje is te verkrijgen bij primaparts (utrecht,veenendaal,ede)
vast ook wel ergens anders .
-
je moet wel nadat je het spul in de bak hebt gedaan een 20km rijden (mengen met de olie ) dan zit het overal .
-
je moet wel nadat je het spul in de bak hebt gedaan een 20km rijden (mengen met de olie ) dan zit het overal .
misschien ook iets voor mijn 2f GT die fluit ook aardig in de 5. maar zal eens kijken al hier bij de brezan of koskamp
-
Overal? Getverdemme .... -gert-
-
@sjon ,in iedergeval bedankt -hug-
En reeds gevonden, incl sleuteltje -thumbsup- .......nog ff neuzen voor de reservesleutel
-
En reeds gevonden, incl sleuteltje -thumbsup- .......nog ff neuzen voor de reservesleutel
-hug-
-
en het allerstomste van het verhaal ,begin best te wennen aan de aav (Anoniem Afwezig Vermogen) -wtf2-
-
dus geen intresse in de nz deeltjes die hier nog voor je klaar liggen :)
-
mjo toch wel , ze moeten enkelt dan nog deze kant op (wel een aardige ruil voor een nieuwe kachelmotor :D )
-
dacht ik ook -thumbsup-
ligt toch verder maar stof te happen :)
hemz kachelmotor en polo logo eeee -naughty-
-
dacht ik ook -thumbsup-
ligt toch verder maar stof te happen :)
hemz kachelmotor en polo logo eeee -naughty-
bij mijn weten heeft merrijn je toch de kachelmotor al gebracht met de 2 bandjes ?
-
jep merijn heeft alles gebracht -thumbsup- sterker nog kachetje is fluistertje stil en laeker warum -thumbsup- :)
was me ooit een polo 6n logo belooft maar nog niet in ontvangst genomen door evt vergeten , ik niet aanwezig op meet , jij niet aanwezig , of zo iets :)
vind het niet erg hoor dont get me wrong -hug-
komt ooit wel een keertje goed -thumbsup-
mail me ff voor de deeltjes die je precies wil hebben blok is geheel comleet nog namelijk
-
hebbie ff :)
-
jups ik wel
-
heb de postduif op zijn enter gedrukt :)
-
die postduif doet er wel lang over :)
mail het anders naar polopierre@zeelandnet.nl
-
pm
-
volgens mij gaat er ergens iets fout nog steeds geen postmusje
-
en het allerstomste van het verhaal ,begin best te wennen aan de aav (Anoniem Afwezig Vermogen) -wtf2-
Zelfs een AAU begint te wennen.......hahahaha
-
Ik heb ook nog wel boel spul voor nz. Zoals motorkabelboom, grotere lmm.
-
Nieuw record? -dunno-
Een projecttopic van reeds 4 blz. zonder foto's -boehoe-
-foto-
-uitlachen- -naughty-
-
wilde zaterdag ff een sfeer pica maken ,was net klaar met modelvliegen hier in ede , geen camera bij en geen foon .tsja dan maar geen foto
-
Ik heb ook nog wel boel spul voor nz. Zoals motorkabelboom, grotere lmm.
kabelboom en (piep) computer heb ik nog liggen
-
en gewonnen op ebay.de
-
Zelfs een AAU begint te wennen.......hahahaha
withstupid
met schaamte moet ik toegeven dat het gekke ding ook nog bijna 170 op de teller haalt met 165/65/14 bandjes... :D Moet alleen wel zeggen dat je de AAU niet te ' modern' moet rijden, a.k.a. het nieuwe rijden is niet echt een succes in een AAU -gert-
-
tank is vandaag binnengekomen ,nu nog een gaatje vinden om de tank onder de auto te krijgen ( we barsten weer eens van het werk -thumbsup- )
-
nu nog een gaatje vinden om de tank onder de auto te krijgen
Op de plek van de oude tank? -dunno- :)
-
Op de plek van de oude tank? -dunno- :)
zat er eigenlijk op te wachten ,deze reactie :)
-
Wilde al bijna zeggen: Hoop niet dat je een gaatje vind, aangezien de tank nieuw is?! Maar dacht: da's te flauw... uitlachen2
-
( we barsten weer eens van het werk -thumbsup- )
pssst als je nog niet aan mijn cilinderkop ben begonnen begin er dan maar niet aan maar daar bel ik je nog even over -thumbsup-
-
die nieuwe tank moet er snel onder ,het verbruik lijdt er drastisch onder aangezien de oude lek is , ik red maar net 1 op 13,9
-
Serge heb 't nieuwe rijden ontdekt -thumbsup-
Ik kon in mijn AAV'tje toch de 1:17 wel halen bij snelweggebruik. De AAU is nog even wat zuiniger, maar daar heb ik het vermogen ook nog niet ontdekt. :)
-
1.3 is eigenlijk net te kort voor een polo qua vermogen (de 55 pk versie dan ) een 1.4 is beter op zijn plek met mpi . maar de 1.3 blijft . eerst omzetten op nz ,nadat eerst de tank vervangen is en de achterlichten. en 1 draagarm
-
Serge heb 't nieuwe rijden ontdekt -thumbsup-
Ik kon in mijn AAV'tje toch de 1:17 wel halen bij snelweggebruik. De AAU is nog even wat zuiniger, maar daar heb ik het vermogen ook nog niet ontdekt. :)
kom niet meer boven de 4000 rpm uit (daarna is er ook niks meer :) )
-
1.3 is eigenlijk net te kort voor een polo qua vermogen (de 55 pk versie dan )
haha
Moet je nagaan wat een 1.0 HZ, 45 hobbelpaardjes Polo aan vermogenstekort heeft -boehoe-
met een verbruik van 1 op 10 ofzo..
-
1.3 is eigenlijk net te kort voor een polo qua vermogen (de 55 pk versie dan )
Moet je nagaan wat een 1.0 HZ, 45 hobbelpaardjes Polo aan vermogenstekort heeft -boehoe-
met een verbruik van 1 op 10 ofzo..
en dat terwijl ik de 900 cc op de gu bak best goed te doen vond (al was het schakelen voor dat de kleppen begonnen te rammelen )in een 1f .op 165/55-13 bandjes .
maar dat liep dan ook 1 op 11
-
haha
Moet je nagaan wat een 1.0 HZ, 45 hobbelpaardjes Polo aan vermogenstekort heeft -boehoe-
met een verbruik van 1 op 10 ofzo..
[topicvervuilen]
Thank god, ben dus niet de enige die zo tegen ze HZtje aankijkt. :)
[/topicvervuilen]
-
kleine wieltjes doen ook een hoop.. 14" met 165/65/14 doet het ook minder dan de 13" met 165/55/13...
Ach, je moet gewoon nog ff de tijd hebben om af te kicken. :D
-
laat me raden: die 900CC 1F had je vast voor je groene Sedan? :)
Toen ik namelijk een keer op mijn oude stage adres een Volvo V70 R mee naar huis had gekregen en een paar dagen daarna weer in mijn Polo stapte had ik het gevoel of duwen nog sneller ging..
Even een vraag die me spontaan tussendoor te binnen schiet: Wat verbruikt ( e ) die Sedan van jou trouwens?.. 1 op 8 ofzo? :D
-
1 op 10 tot 1 op 1 op ron 98 als je rustig reedt als een oude vrouw met hep arteritus en een ei op het gaspendaal . ging je lekker sportief werdt het 1 op 9
-
ik reedt er met normaal rijden 1 op 10 mee
-
btw is het record al op mijn naam :) ?
-
welk record? -dunno-
-
3x in je eigen topic posten binnen 3 minuten zonder tussenkomst van een ander forumlid?
:) -nana-
-
nope :) zonder foto -uitlachen-
-
Ja.. -wtf2- idd.. -foto- -foto- -foto- -foto- -foto-... waar blijven die foto's inderdaad? -nana-
-
AAV: bij 4000 houdt 't al op ja en boven de 5000 is ie echt dood,
maar ja: ik rij er met me zware rechtervoet wel 1op15 mee
en dat terwijl ik de 900 cc op de gu bak best goed te doen vond (al was het schakelen voor dat de kleppen begonnen te rammelen )in een 1f .op 165/55-13 bandjes .
maar dat liep dan ook 1 op 11
Beetje veel toeren, op gehoor, want een toerenteller ontbrak: hee, trekt niet verder meer....hmzzz,
dan zal 't wel tijd zijn voor 't volgend verzet -sturen- , maar heerlijk rijden & hoeken.
Wel plat op z'n gat: om medeweggebruikers te kunnen aankijken, moest je omhoog kijken -dj-
-
met dat ritje naar kronenburg idd :)
op de terugweg sjon de sleutels aangegooid ,zo en nu rij jij -sturen- :)
-
Volgens mij heb je iig wel het record meeste andere auto's in een project-topic benoemen... -gert- :D
-
zo en dan nu de 1e crappyphonepic
vanmiddag na het wassen de ontsteking gesteld
-
*wrijft in z'n ogen en leest nogmaals*: nee, er staat toch echt 'wassen'.........who, das een zeldzaamheid.
1e keer wassen: dan zie je een auto goed van dichtbij, incl alle putjes/krassen enzo: en?
Valt dat mee of tegen?
Blijft natuurlijk een wat oudere auto, maar de een heeft nou eenmaal een beter leven gehad, dan de ander.
-
zo en dan nu de 1e crappyphonepic
vanmiddag na het wassen de ontsteking gesteld
Allemachtig wat staat ie hoog!!
-
wassen en foto's -gert- -dunno- -nana-
-
*wrijft in z'n ogen en leest nogmaals*: nee, er staat toch echt 'wassen'.........who, das een zeldzaamheid.
1e keer wassen: dan zie je een auto goed van dichtbij, incl alle putjes/krassen enzo: en?
Valt dat mee of tegen?
Blijft natuurlijk een wat oudere auto, maar de een heeft nou eenmaal een beter leven gehad, dan de ander.
nou heb al gezien dat er een onmogelijke wielcombinatie onder heeft gezeten . en hij heeft wat oorlogstekens (net als ik ,zit ook nog her en der wat littekens :D )
-
Och, ik zeg altijd maar zo: "wie 'gaaf' in z'n kist ligt, heeft niet geleefd" ( -uitlachen- ken zo op een tegeltje)
-
en een moskee heeft een christenlijker tijdstip om de gebedsdiensten te beginnen . :)
-
zit nu te meten na in vagcat gekeken te hebben . mh stok is (gelijkwaardig aan aav minus benzinepomp hevel)
45mm - 37,9mm = 7,1mm lift .
abu is 47,2mm - 37,9 = 9,3mm
ik ben nu naar beneden
-
mh stokje der in :D
-
zo en klaar abu stok zit er in ,testritje gedaan ,peuken gehaald . -thumbsup-
-
-thumbsup- -klus-
-
maar uhmmm dit zal toch standaart blijven? ? ? -nana- of toch stiekum ....
-
standaard nokkenas -nana- :)
-
:D
-
Je kan 't ook niet laten he, vrouwtje is een dagje niet thuis en hoppa: meneer is weer aan 't tunen -klus-
Heeft een AAV-nokstok geen 'nok' voor mechanische brandstofpomp joh?
Ook moeilijkdoenerij van VW voor exact dezelfde nokstok als in een MH.......
-
Je kan 't ook niet laten he, vrouwtje is een dagje niet thuis en hoppa: meneer is weer aan 't tunen -klus-
Heeft een AAV-nokstok geen 'nok' voor mechanische brandstofpomp joh?
Ook moeilijkdoenerij van VW voor exact dezelfde nokstok als in een MH.......
nok zit er wel ,maar is niet geslepen
-
abu nokker is een blijvertje ,motor pakt nu lekker aan het gas .(toch makkelijk schap artikelen ).
qua gevoel is het net tussen een gt en normaal in .en wist je dat er een toeren begrenzer op een aav zit -gert-
-
ja dat wist ik.. :)
Volgens mij heeft De Pul ook een ABU nokje in zijn AAV zitten. Hij was er ook al over te spreken. -thumbsup-
-
nu nog de nz injectie (heb er al een leuke cpu voor liggen ,tegen de tijd dat je daar de toerenbegrenzer van ziet -naughty- )
-
ander kristalletje?
Btw, handig ja, zo'n voorraadje -thumbsup-
Is toch ook wel weer leuk (toch?) , een stapje terug. Je sedan was behoorlijk verre van standaard, dit is misschien beter als dagelijkse auto? -thumbsup- -klus-
-
Nou doet ie ook wat meer boven de 4000 toeren?
-
Nou doet ie ook wat meer boven de 4000 toeren?
anders had ik de toerenbegrenzer niet gevonden :)
-
Duurt eeuwen, maar ook met een standaard nokkenas vind je de toerenbegrenzing op een gegeven moment -dunno-
-
Maar zodra er injectie op zit, mono of multipoint zit er toch altijd een toerenbegrenzer op.
-
carb ook, de MH/HZ heeft ook een toerenbegrenzer in het transistorblokje zitten.
De oudere modellen (puntjesontsteking) hebben een rotor begrenzing, maar die is makkelijk te omzeilen door een begrenzerloze rotor te monteren. Niet dat je daar wat aan hebt bij een standaard motor, maar toch :)
-
MH met toeren begrenzing? wanneer dan? heb de mijne nog nooit gevonden -dunno-
-
carb ook, de MH/HZ heeft ook een toerenbegrenzer in het transistorblokje zitten.
De oudere modellen (puntjesontsteking) hebben een rotor begrenzing, maar die is makkelijk te omzeilen door een begrenzerloze rotor te monteren. Niet dat je daar wat aan hebt bij een standaard motor, maar toch :)
correctie ,toerenbegrenzer van mh zit in de rotor
-
vanaf welk toerental hoort ie normaal te begrenzen dan -dunno-
-
als je een rotor met veertje hebt op een 6500 rpm
de smalle standaard en goedkopere versie is niet begrensd (behalve op de klepveren na )
-
nog niet gemerkt bij de 6500 toeren -dunno- niet dat ik t vaak haal maar t wil nog wel s voorkomen dat ik m toch iets langer door trek :D
-
Ik heb in met mijn HZ ook te begrenzer nog nooit getoucheerd. maar ben wel eens zover gegaan dat de toerenteller `t niet aan kon, stond dood in de rechterhoek +- 95 in z'n twee -gert-.
Wilde weten tot hoever ie ging maar moest ook weer 50 km naar huis dus niet helemaal doorgezet.
Heb met een micra 900cc al eens 100 gehaald in de twee :D
-
btw ben ff een paar dagen op cursus geweest in de buurt van ..............
-
crappy phone pic
-
dit maakt meer duidelijk
was bij hutschinson in persan
-
Paus-cursus? :D
-
of heb je nog even geoefend onder de Dekens? -moon-
-
was hier voor weg klik (http://www.hutchinsonworldwide.com/home/markets/defense-1242.html)
-
en vandaag gearriveerd op het werk
1x groen getint met blauwe band (nu nog er in )
-
nadat thermostaat huis definitief gezordt heeft dat antilek in koelvloesitof niet meer afdoende was , deze maar vervangen voor een febi exemplaar inclusief nieuwe thermostaat.
nog steeds te doen tank en ruit en draagarm . veel te druk op het werk :)
maar gelukkig heb ik hem ingepland op het werk zodat ik het kan "laten" doen . dat is weer mijn voordeel -nana-
-
en vandaag een element gemonteerd waardoor er 1 klep van de auto wat minder vaak open en dicht hoeft ,zodat de benzine consumptie een stuk minder wordt
-
'Laten' monteren bedoel je -klus-
-
:) ik heb dat privelege inderdaad ,gelukkig heb ik mijn collega geholpen .
tevens vandaag een minicooper(bmw)S gereden ,vondt hem aardig rapjes met zijn 211 pk -hitit-
-
en vandaag een element gemonteerd waardoor er 1 klep van de auto wat minder vaak open en dicht hoeft ,zodat de benzine consumptie een stuk minder wordt
Spoilert of 5-bak? -dunno-
-
Nieuwe brandstotank .... -dunno-
-
:) ik heb dat privelege inderdaad ,gelukkig heb ik mijn collega geholpen .
tevens vandaag een minicooper(bmw)S gereden ,vondt hem aardig rapjes met zijn 211 pk -hitit-
rijd leuk he zo'n ding m'n baas heeft er ook een maar dan een JCW(John Cooper Works) kit der op en dat zal die waar jij in hebt gereden ook zijn geweest aangezien een standaard Cooper S maar 163pk in de 1e versie van de new mini en 175pk in de facelift versie heeft zitten
-
nope was een cooper s .in zijn 2 werdt je gewoon afgeschoten vanaf een 70kmh
hij was aardig getuned
-
Nieuwe brandstotank .... -dunno-
klopt de oude was een aardig vergiet ,vulhals hing enkelt aan elkaar van roest de onderste 30 cm
-
dus lees tank weg en vulhals zat nog :)
-
nope was een cooper s .in zijn 2 werdt je gewoon afgeschoten vanaf een 70kmh
hij was aardig getuned
Die van m'n baas ziet er ook uit als een Cooper S alleen als je de motorkap opendoet zie je dat er een JCW kit op zit en die hebben 210pktjes ;) Maar goed het zou kunnen maar waarom er dan niet gekozen is voor een JCW kit -dunno-
-
heb ff verdere navraag gedaan en idd was een jcw idd , vandaag nog zo'n apperaat op de brug gehad -hitit-
-
en zowaar ,had al sinds de aankoop een linkerspiegel die zijn eigen leven leed.
afgelopen week in de voorraad die ik al heel lang niet bekeken had een spiegel gevonden zonder glas .
dus gisteravond het glas over gezet . en vandaag had wendy zowaar de spiegel overgezet -hug-, terwijl ik de audi mee had om wat dingen na te kijken .
nu de voorruit nog ,en de banden mogen ook wel zag ik van de week
-
spiegel met een eigen leven -dunno-
211pktjes uit een 1,6 he -naughty-
-
die van vandaag had 219 (was gebankt )
-
spiegel met eigen leven: Ik ken ze..
'Conversatie'
Serge: Hmm, zou er iets achter mij rijden?
Spiegel: Tja,. gisteren zag je het nog he?
Serge: Eens in m'n spiegeltje kijken..
Spiegel: Liet ik nou een kwartje vallen? (buk )
Serge: Hmm mooi man, voorbij ranzend asfalt
Spiegel: Nee, toch niet. Maar ik blijf wel mooi zo hangen!
-
spiegel met eigen leven: Ik ken ze..
'Conversatie'
Serge: Hmm, zou er iets achter mij rijden?
Spiegel: Tja,. gisteren zag je het nog he?
Serge: Eens in m'n spiegeltje kijken..
Spiegel: Liet ik nou een kwartje vallen? (buk )
Serge: Hmm mooi man, voorbij ranzend asfalt
Spiegel: Nee, toch niet. Maar ik blijf wel mooi zo hangen!
:)
-
en er ligt klaar op stalen velg 185-55/14
aangezien de teller een vaste percentage afwijking vertoond ,dan maar een klein slagje groter in diameter , wat dus de rolweerstand ook vermindert . en ook de grootste doorslaggever in dit verhaal ,kost het net zoveel als zonlicht :)
-
-thumbsup-
-
en de wiellugies zitten er onder inclusief 14 duims frisbee afdekdoppen -thumbsup-
-
-foto-
-
-foto-
(http://www.steilheck.nl/cpg/albums/userpics/IMG_2782_resize.JPG)
(http://lh6.ggpht.com/_0Zowa055UZk/S1NBMc1JqfI/AAAAAAAAB1c/ftKAJosxaiE/s640/2010_01130007.JPG)
-
shit betrapt :)
-
en vanochtend hadden de dyf lagers besloten om met een klaagzang en gerammel aan te geven dat het tijd was om er echt iets aan te gaan doen .
ff de lokale sloperij gebeld (bijkerk)waar ik goed mee kan .
deze had nog een 5 bakje liggen van een 6n aan een aea motor .
bakje daar voor een lief bedrag van 100 euri mee genomen .
op de bak stond de code cwu -naughty-
de oude bak was een ceg
dus vanavond om 1700 uur begonnen met de bak onder de auto uit te slopen op mijn werk.
auto op de 2 kolommer , tl werlamp aan de kap gehangen (zo'n versie die lekker net zo breed is als de auto )
en een motorsteun over de motor gehangen zodat deze de motor vasthield als de motorsteunen weg waren ,deze kun je ook in hoogte verstellen .
nu is het wat rottig sleutelen als je je linker wijsvinger niet kan gebruiken ,en dat merk je wel op die plaatsen waar je wat minder bij kan .
maar om klokslag 1830 lag lag de bak op de grond .
de nieuwe bak voorzien van verse olie en wat dope's (mijn geheim -nana- )
tevens de pulsgever veerwijderd en wat overtollige aanhangsels van de 6n .
de nieuwe bak op een klein rijtafeltje gezet zodat ik hem niet hoefde te beuren en moeilijk hoefde te bewegen wat nu wat rottig gaat (kwam ik aldoende achter nadat ik het toch geprobeerd had en ff op mijn kiezen moest bijten en zachtjes ff met boven sprak toen mijn vinger zei dat dat echt niet ging )
bak onder de auto geplaatst en de auto zachtjes laten zakken tot de juiste hoogte (aandrijfassen had ik voor het gemak maar ff weggehaald)nu floepte de bak er op als een p in een weduwvrouw .
uiteindelijk was alles afgemonteerd en afgevuld(kvst)om 2100 uur .nog de pook afgesteld .
sleutel omdraaien ,niks .startmotor gaf geen sjoege .
na een v meting gedaan te hebben bleek er een 0,2v verlies te zijn over de massa , dat kon het ook niet zijn .pulsdraad gaf ook 12,4 volt,dynamo gaf op de plus ook 12,4 volt .en de startmotor deed niks .en bleef niks doen .niet klikken niks.
startmotor weer gedemonteerd .
mbv een startaccu de motor gecontroleerd ,niks ,wacht ff daar zit nog een pikkie waar een schuif stekker aankan ,daar proberen ,jawel er was leven ,en er klonk luidkeels een roep met boven (hoe kon ik zo'n fout maken en er een uur aan verkloten ) :)
jawel de start motor terug geplaatst en het beestje liep weer .tevens keek ik naa mijn gaspendaal en vonde deze wel een verek korte slag hebben (nooit op gelet doh )gaskabel afgesteld en de gasklep kon zowaar nog helemaal open .
dus om 2230 af naar huis en met een fijn rijdend karretje
-
-goodjob-
-
Oei: geen geluk met 't bakje dus..... -boehoe-
Snel opgelost alweer -klus-
Zeker weten CWU? Das namelijk van een 6N 1.3 modeljaar 1995
CWV is van 6N 1.6 AEA modeljaar 1995.
Vergissing tussen een U en V is gauw gemaakt.
-
zat aan een aea en de code was gegraveerd ,cwv dan -thumbsup-
-
verhoud zich aan de auto als een ahd ,maar dan een tikkie langer
-
en al wat met de inj gedaan ?? :)
-
nog niet de tijd ontbrak nog ,en er ligt een balsa projectje op de plank
-
nu volgen de piks van de bakwissel :)
crapy phone pics bij tl licht
-
en nog een paar
-
-goodjob-
-
Van 5 naar 5 bak -dunno- ?
-
lezen jaap :)
-
Het enige wat ik kan lezen/herkennen is een kenteken en Cola :)
-
Exit CEG, hello CWU.......huh......ik lees nu ook CWU:
had die 6N al geen originele bak meer.........niet heel gek: die sneuvelen met bosjes.
-
cwu is best goed tot prima te doen achter een 1.3 -thumbsup-
-
Is het veel werk om van de braadpan en inlaat naar een nz inlaat te gaan? Ik ga komende vrijdag ook een polo 2f met aav halen.
-
Draadboom aanpassen is het meeste werk.
inlaat wissel valt wel mee.
-
Het enige wat ik kan lezen/herkennen is een kenteken en Cola :)
withstupid :) :) :)
-
dan moeten jullie beter lezen -nana-
-
Ja maar...een foto zegt meer dan duizend woorden...maar niet als je Serge heet natuurlijk :D
-
@ serge 1e foto: ruim je kist eens op :P zo te zien ligt het spul v/d vorige klus(sen) er nog tussen. of gebruik je uitlaatcement als vloeibare pakking? -klus-
-
(http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/fotoalbums/metpistool0073.jpg)
-
met wat mazzel starten we van de week met gepriegel van de injectie
-
nou injectie is nog niks van gekomen ,wel zit er een nieuwe voorruit in ,groen met blauwe band .
tevens in de sponning wat vers ijzer gezet ipv roest en lucht .
-
Nou is ie dus langzamer geworden -uitlachen- minder lucht
-
minder lucht en meer ijzer = langzamer -uitlachen- -nana-
-
dan maar wat minder tanken, compenseert weer mooi :P
-
ach de auto is weer droog van binnen -nana-
-
ach de auto is weer droog van binnen -nana-
dat is alleen al een genot, geen ruiten krabben aan de binnen zijde
-
ik krab liever een keer in de broek als aan de binnekant van de ruiten :)
-
vandaag op het werk het beestje voor de apk gegooid .
uitlaat lekte een beetje is gedicht ,kwam glansrijk door de 4 gas meting .
koplampen eindelijk vervangen , de oude had een niveau gaatje ,tot daar kon ik ook gupjes kweken .
klemmetjes van de remslangen achter vervangen ,aangezien mijn kollega dit deed kon er gelijk een verse wielremcylinder op aangezien hij de ontluchtingsnippel brak ,ik heb hem gelijk maar een tip gegeven hoe dit voortaan te voorkomen ,wat ik ook altijd doe .
en 2 verse slofjes er op aangezien er 2 tussen zaten van 2,5 mm .
ze waren alleen te laat met afmelden , dus dat wordt maandag weer vervolgdt.
-
-thumbsup-
-
aangezien hij de ontluchtingsnippel brak ,ik heb hem gelijk maar een tip gegeven hoe dit voortaan te voorkomen ,wat ik ook altijd doe .
En wat is de gouden tip?
Rekordc
-
use a hammer.
ff vlakbij de nippel haaks er op , dus bij de trommels trommels monteren ,met een hamer tikken ,niet aaien ,maar tikken .
dan laat je de boel schrikken , en 9 van de 10 gaan dan wel los .
-
en jawel -thumbsup-
-
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming POLO COUPE FOX 40 KW E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 05-03-2011
-
netjes op tijd en niet zo als zoveel eigenlijk te laat
-
Gefeliciflapstaart -prut-
netjes op tijd en niet zo als zoveel eigenlijk te laat
Wel bijna altijd op 't randje, maar slechts 1x te laat (met een goeie reden: 1x keer inbouw 16v)
Tippie: rechts bovenin je bericht staat een knopje "verander"
Als je die nou es gebruikt, hoef je geen 3 berichten te posten.
-
Top, snor! -thumbsup-
-
-thumbsup-
-
Tippie:
rechts bovenin je bericht staat een knopje "verander"
Als je die nou es gebruikt, hoef je geen 3 berichten te posten.[/size]
Daar word je geen topposter mee he ;)
-
ik wil geen poster zijn :)
-
Je "hangt" vaak genoeg in een garage rond ... (al dan niet met ontbloot bovenlijf -nana- )
-
:)
-
Je "hangt" vaak genoeg in een garage rond ... (al dan niet met ontbloot bovenlijf -nana- )
Thnx 4 the visual... -boehoe-
:D
-
vrouw met snor? -naughty- :)
-
...en behaarde hangtieten... :D
-
duss daar gaat de zin om te neuken -gert- -uitlachen-
-
vondt de laatste tijd dat de motor wat minder reageeerde en wat rommelig liep , tevens de laatste tank maar 1 op 12 gereden .
dus gelijk de pitten getrokken en daar zat er 1 van los aargh.gif en waren er 3 van de 4 roodbruin (ideaal mengsel )
(http://i3.photobucket.com/albums/y64/spottuning/102_2432.jpg)
nu met 4 versere pitten loopt ie weer lekker .
dacht ook maar eens olie te peilen , welke olie -dunno- niet aan de stok . hier maar eens 1,5 l bij gedaan . oorzaak kleprubbers zijn aan vervanging toe en de nokkenas keering mag ook gedaan worden .
-
en vandaag de 264000km gepasseert
-
bij 267700km maar een olie beurtje gedaan(hoorde een klepstoter zachtjes tikken) . gelijk maar een longlife 5w30 erin gedaan ,vol syntheet .
een beste aanrader voor menigeen .motortje loopt soepeler ,is stiller .en bijkomend voordeel hoef pas over 30000km pas weer me olie te verversen -uitlachen-.
voor de rest geen byzondere dingen ,wat niet stuk gaat hoeft ook niet beschreven te worden -thumbsup-
-
Gewoon no-nonsence -sturen-
-
btw prijs van olie wissel inclusief filter ,wel 16 hele euro's -thumbsup- -uitlachen-
-
Jaja, voor jou is alles lekker goedkoop. We know.. :)
Moet je het er zeker wel zelf onder zetten -uitlachen- -nana-
-
nope ,collega greep mijn sleutels ,wie ben ik om hem dan tegen te houden -naughty-
-
helemaal goed geregeld! -thumbsup-
-
nope ,collega greep mijn sleutels ,wie ben ik om hem dan tegen te houden -naughty-
Je hoefde daarna alleen in de lunchpauze even mee naar het toilet, en wie was jij om hem tegen te houden? :D
-
voor wat hoort wat.. -hitit-
-
vandaag naar bocholt geweest ,toen was er een mooi stukje duitsland voor de cruise control , resultaat wel een 162 echte km/h op de tomtom en dan nog 1 op 13 lopen -gert-op een iets meer dan 5000 rpm (zal een 5200 geweest zijn )
dus ook geen koolresten meer aanwezig in de motor en uitlaat :)
en dan nog zo fout vAN je dochter horen ,harder pappa, ,tsja ...........
-
bij 267700km maar een olie beurtje gedaan(hoorde een klepstoter zachtjes tikken) . gelijk maar een longlife 5w30 erin gedaan ,vol syntheet .
een beste aanrader voor menigeen .motortje loopt soepeler ,is stiller .en bijkomend voordeel hoef pas over 30000km pas weer me olie te verversen -uitlachen-.
voor de rest geen byzondere dingen ,wat niet stuk gaat hoeft ook niet beschreven te worden -thumbsup-
teller staat nu op 273600 en heb wel 1 liter motorolie moeten toevoegen , schamend hoor hoor zo'n olieboot :)
-
met wat zo min mogelijk remmen gereden en gaspendaal zo min mogelijk laten op en neer gaan en een zo constant rijden als mogelijk mogen jullie 433km delen door 26l benzine .
-
Is aangenaam, toch? Mag ook wel met de huidige benzineprijzen! -gert-
Dat ranzige 205je dat me nu dagelijks naar werk brengt (en weer thuis) loopt ook met gemak 1:17, dan is het toch iets minder pijnlijk...
-
een 205 is peugot , kom je vanzelf achter .
ben best wel tevreden met deze 2f;ugly
-
is idd niet gek -thumbsup- ik heb laatst met de mijne 397km gehaald op 23liter :) Dat was 3 dagen op en neer van Alteveer naar Deventer en wat in Hoogeveen dus een mooi gecombineerd verbruik!
-
een 205 is peugot , kom je vanzelf achter.
Mwoah, na 338.000+ mag dat van mij... -thumbsup-
-
en zowaar vanmorgen de 275000gepasseerd , en de pijp is weer schoon (cadzand ede )had geen fuckmet auto'sof vliegtuigen te maken ,gewoon lekker uitwaaien op het strand .
-
toevallig ook nieuwvliet gepasseert? of ben je via ede rechtstreeks naar sluis en vervolgens naar cadzand gereden? Ik ben jaren met mijn ouders naar nieuwvliet op vakantie geweest, tot vorig jaar de camping een herinrichting kreeg en we de caravan voor niets weg hebben moeten doen...
-
via nieuwvliet idd
-
defroster slang maar eens geplaatst en de betreffende onderdrukslang ook . (was valse lucht foei)
afgelopen tank 629km op 39,7lbenzine . -naughty- nog even dan gaat deze auto benzine produceren -uitlachen-
-
kuch apk -sturen- en we zijn al de 281000 gepasseerd
-
tonnetje of 3 moet ie makkelijk halen. -thumbsup-
-
hoop het wel
-
-thumbsup- En is het al een Libische polo? Oftewel: produceer je al benzine? :)
afgelopen tank 629km op 39,7lbenzine . -naughty- nog even dan gaat deze auto benzine produceren -uitlachen-
-
-uitlachen-
nope was dat maar waar dan knupte ik ook een theedoek om mijn hoofd en een te grote zonnebril op mijn koker :)
-
ach, de snor heb je al, nu de baard en het "kopvod" nog.
-
niks te melden ,alles gaat lekker ,en de 292400km gepasseerd
-
-thumbsup-, kende hem nog niet maar deze neem je zondag mee?
-
3 ton in zicht en dooooor -sturen-
-
Zeker dat je deze naar de 300.000 moet rijden! Voor dat geval alvast een camera in de auto meenemen als het bijna zo ver is :D.
-
Zo eindelijk was het zover gistermiddag , de dubbele pijpk@t was er onder vandaan gevallen .
had een pm gedaan naar een bepaald persoon die ook er om bekend staat zijn telefoon niet op te nemen :), maar deze had nog niet gereageerd op pm vanmiddag om 1300 uur , dus de knoop doorgehakt en een einddempert besteld op mijn werk .(dus jaap als je dit leest in iedergeval bedankt voor het zoeken :) )
dempert kost mij een 72 euro (scheelt weer ,wordt wel een zaterdag extra werken )
verder rijden was geen optie meer ,zaterdag meende ik al dat hij wat anders klonk , zondag middag wist ik het zeker , ook omdat het verbruik wat hoger lag .
nu is het lekker stil in de auto en de benzine naald zakt niet meer zo hard -sturen-
-
Ben je wel eindelijk van schijtdemper af -thumbsup-
-
kun je wel stellen . het bonkt ook niet meer zo onder de auto . het dreunen is weg , de radio kan 7 klikjes zachter .
wat wel gods irritant is : IK HOOR NU ELK RAMMELTJE . en dat gaat niet over zodra je de 3000 rpm passeert ,zoals voorheen in de coupe of sedan :)
-
:), zo reed de vorige eigenaar van mijn sedan er niet meer mee als de radio het weer eens had laten afweten.
Die prijs was voor een habibabbie merk of een ..........? Met montage?
-
gewoon romax poep standaard , zelf montage op de brug (ik werk met een pakkie met een grote p op de rug ).korting is voor ons alleen .(normaliter was 121 euri)
-
Grote P? -dunno-
-
Zeker dat je deze naar de 300.000 moet rijden! Voor dat geval alvast een camera in de auto meenemen als het bijna zo ver is :D.
voorbeeldje (http://www.youtube.com/watch?v=t4Bq3feKW3w)
-
Grote P? -dunno-
(http://www.profileimages.nl/images/profiletyrecenter2010/Images/ProfileTyrecenter_Logo_New.jpg)
-
voorbeeldje (http://www.youtube.com/watch?v=t4Bq3feKW3w)
we gaan ons best doen -thumbsup-
-
@koen -thumbsup-, leuk filmpje!
@P Die hier zit bevalt goed maar de "gewone" prijzen laten me vaak naar een ander gaan. Kunnen jullie ook assen balanceren? Dat laat ik daar wel altijd doen (altijd=>alleen daar).
-
Na een paar daagjes geluisterd te hebben naar een klagende brom van links achter . En een keer leuk uitbreken van de kont welke nog net op te vangen was met hevig tegen stuur en de plank naar de bodem op de rotonde van de brandweer bij barneveld .
Heb ik dus maar vervangen 1x wiellager, en heb ik geheel tegen de apk regels in het profileermes in mijn achterbanden banden gezet en het profiel uitgediept op originele diepte en wijder gemaakt plus een vleugje van mij ,zodat de band tenminste weer grip levert en water kan afvoeren .Mijn advies als je besluit om voor banden te gaan ,neem geen interstate sport ,deze nekt je zonder waarschuwen.Voorop heb ik Uniroyal rainsport liggen ,dat blijven toch de toppers .
Maar na het herprofileren is de situatie voor 300% verbetert.En het scheelt ik mag wel zeggen dat ik ervaring heb over een bandje of 600 minimaal qua herprofileren . :)
(http://i3.photobucket.com/albums/y64/spottuning/Afb0014.jpg)
Waarschuwing;crappyphone pic.
-
bandjes weer als nieuw :D
-
Waarschuwing;crappyphone pic.
Handig om die ná de foto neer te zetten... :D
-
-hitit-, mooi zo toch. En driften met een voorwielaandrijver -notworthy-
-
-thumbsup-
-
vandaag een vers stroomdoosje gemonteerd . De oude had geen fut meer bij -15.
nog maar 2300km voor de 3 ton
-
vandaag een vers stroomdoosje gemonteerd . De oude had geen fut meer bij -15.
nog maar 2300km voor de 3 ton
moet dus zijn 1923km
-
Goed we mogen legaal naar 2013 5 maart voor de volgende apk .vervangen zijn 2 achterveren (tering wat zijn die klote spiralen duur zeg )en een wiellager rechtsachter .
Het gebakje mag nog een 2 jaar volhouden ,de opvolger is bekend ,dat wordt een station .
-
Apk'tje altijd goed -thumbsup-
-
Goed we mogen legaal naar 2013 5 maart voor de volgende apk .vervangen zijn 2 achterveren (tering wat zijn die klote spiralen duur zeg )en een wiellager rechtsachter .
Het gebakje mag nog een 2 jaar volhouden ,de opvolger is bekend ,dat wordt een station .
Nice -thumbsup-
En wat voor een station wordt het?
-
focus
nu buk ik snel :D
-
Nice -thumbsup-
En wat voor een station wordt het?
Een polo variant met daar in een VR6 en bi turbo gelepelt. :)
-
focus
nu buk ik snel :D
Niks mis mee, mooie wagens hoor -thumbsup-
-
Nope, niet mooi, maar wel een uiterst plezierig onderstel...
-
Ik vindt ze zelfs mooi, voor een station :)
-
Ze zijn goedkoper per maand en beter als een vw .Tevens is de d\laadruimte beter ingedeeld.
-
Maar eerst moet dit hok het nog 2 jaar uithouden (nog maar 1200km tot de grote cijfer wissel)
-
voorlopig gebeurt er niks aan dit hok ,maar de teller is de 3ton al gepasseerd een kleine 1400 kilometer geleden .
-
-thumbsup-
-
Vanavond op de terugweg naar ede, werdt de auto wat warmer als normaal.
Gestopt op de vluchtstrook,klep los. Expansie reservoir zo leeg als een niet gebruikt kapotje. En er klonk een licht rochelend geluid uit het reservoir.
Turkije niks bij, en ik moest pissen als een rund.
Dus 2 problemen kon ik oplossen.
Sta je net wat onhandig onder de kap.........KLPD.
Heb ik dat dus.
Afijn verhaal uitgelegd,loopt die beste man weg ,gierend van de lach.
Tsja was wel lachwekkend ,maar ik kon verder.
-
Mooi warm water gebruiken! Schrikt het metaal niet zo van .... :)
-
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, buiten de bebouwde kom mag je in het wild plassen hé. -thumbsup-
-
Lekker om het weer te verversen straks -nana-
-
-uitlachen- Als die ooit gaat lekken denkt iedereen dat er een bejaardenhuis voorbij rijdt.
-
Ik hoorde vanmorgen wel dat je een koel probleempje had.
Maar de oploosing had ik niet gehoord,maar inderdaad zo zou ik het ook doen denk ik.
-
Heb het vanmiddag inderdaad ook gehoord , moest wel even lachen toen ik het hoorde :)
-
Tsja bij gebrek aan water was dit het eerste wat :)me te binnen schoot.
Maar oorzaak ook gevonden vanochtend. Het ribbetje van de dop van het expansie reservoir zat niet goed en was half weggedrukt waardoor er koelvloeistof kon weglekken.
Vandaag aardig wat kunnen rijden op e10 al 419 km en de naald staat nog net boven het witte streepje van halve tank.. -hitit-
-
Vandaag aardig wat kunnen rijden op e10 al 419 km en de naald staat nog net boven het witte streepje van halve tank.. -hitit-
shit hey... ga ook in mijn koelsysteem pissen. dat zijn nog eens resultaten :)
Tsja bij gebrek aan water was dit het eerste wat :)me te binnen schoot.
Maar oorzaak ook gevonden vanochtend. Het ribbetje van de dop van het expansie reservoir zat niet goed en was half weggedrukt waardoor er koelvloeistof kon weglekken.
lekker makkelijke fix. -thumbsup-
-
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) en nog steeds aan het lachen -boehoe-
-
Duitse e10 1,64 nederlandse euro95 1,76.
Ja ik blijf lachen :)
-
En met een doffe duw van een volvo is er ook aan dit gebakje een eind gekomen bij km stand 308700. Ook een eind aan mij om nog een polo te kopen .
Simpelweg zijn daar nu genoeg redenen voor .1 te klein geworden .2 te schaars voor onderdelen.3 gebrek aan sleutelruimte . Er moest er toch 1 weg van de 2 namens de bewindvoerdster.
ik blijf wel aktief hier op het forum en als cuik er weer is misschien kom ik dan wel een weekendje mee domlullen en lachen .
voor degene die mij telefonisch niet meer te pakken krijgen ,dat is ook namens bsb te ede te danken .Maar daar zit een heel verhaal aan vast ,dat is meer dan ik ga typen .
Dus pak uwen papier 0zesvijf1twee9drie6twee0
-
Jammer van de Polo, gelukkig heeft Wendy niks.
Oh, das alweer een ander nummer dan ik tijdje terug van Wendy doorkreeg.
-
Indd, jammer van de Polo, fijn dat Wendy OK is en Tara er (nog) niet in zat!
Nummer aangepast! -thumbsup-
-
Indd, jammer van de Polo, fijn dat Wendy OK is en Tara er (nog) niet in zat!
Nummer aangepast! -thumbsup-
dito
-
Indd, jammer van de Polo, fijn dat Wendy OK is en Tara er (nog) niet in zat!
Nummer aangepast! -thumbsup-
x3
-
X4.
-
X5
-
-hug-
en vanavond de radio weggehaald ,tank leeggepompt.
Auto word naar hanegraaf gesleept om daarna afgevoerd te worden .
mijn vermoeden is dat deze binnenkort op de sloop te vinden is .
-
-foto-
-
(http://i3.photobucket.com/albums/y64/spottuning/polostuk.jpg)
-
Oef, flinke deuk! Plaatwerk voor de wielkas staat ook anders.
-
Spannend zo met je achterruit. Die zal best onder spanning staan.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
-
Het deurgat is ook kleiner als de rechter deur geworden .En dat de achter ruit nog niet geknapt is mag wel apart wezen .
-
En dat geldt niet alleen voor de achterruit maar ook voor de zijruitjes, die hadden ook wel kunnen klappen met al dat vervorme plaatwerk eromheen
-
Die kunnen een hoop hebben in rubber, een geplakt achterruit is spannender.
-
Die kunnen een hoop hebben in rubber, een geplakt achterruit is spannender.
Het is een 2f..........
-
Dat is een beste, Serge. Alles goed met jou of zit je ook nog onder spanning?
-
Wendy reed op dat moment in mijn auto .
Het blik is weg en wendy is er nog ,dat is het belangrijkste .
-
Het blik is weg en wendy is er nog ,dat is het belangrijkste .
-thumbsup-
-
-hitit- ze zal wel geschrokken zijn! -hug- Kwestie van -2cents- ontvangen nu?
-
Het is een 2f..........
Yes i know, anyways het is gelukkig allemaal goed afgelopen.
-
Het blik is weg en wendy is er nog ,dat is het belangrijkste .
withstupid
-
zojuist te horen gekregen 350 met behoud van wrak.
Aangezien niemand het blok niet wilde,gaat het wrak niet behouden worden.
-
zojuist te horen gekregen 350 met behoud van wrak.
Geen idee hoe die verzekert was, maar vind 't op zich nog geen heel gek bedrag.
Aangezien niemand het blok niet wilde,gaat het wrak niet behouden worden.
Stond ie te koop dan? -dunno-
-
Idd. waar dat dan?
-
Had hem aangeboden. Maar ik begrijp ook dat je als je geen ruimte hebt je ook niet op een gratis wrak bij een blok zit te wachten..
-
Ah zo. Km-stand is natuurlijk ook niet echt gunstig
-
Vind het weinig
Wij kregen 750 met behoud van wrak
-
Nog te koop? Doe me eens een prijs via pb serge.......