Wauw, krijg er zelfs nog een verslag bij
Net veel aan toe te voegen.
Was een leuk en leerzaam dagje, met een geweldig eindresultaat!
Auto is er gigantisch van opgeknapt, ook al zitten er nog genoeg krasjes en lakbeschadigingen in. Maar dat is ook niet gek na 19 jaar en bijna 266.000km.
Martin, nog super bedankt voor alle moeite, uitleg, tips, locatie, foto's, koffie, materialen, enz...
Moet zelf nog flink oefenen met de rotary (= lage toeren haakse slijper), DAP500 is voor de beginner een stuk makkelijker.
Nog een kluslijstje voor de nabije toekomst:
- onder de stootlijst polijsten. Waar mogelijk met machine, rest met de hand.
- kunststof delen behandelen
- spiegel rechts overspuiten
- originele achterkleplijst monteren
- achterklep G40-logo repareren / vervangen, moest ik natuurlijk slopen bij het demonteren
- waterpomp + distributie vervangen
- klepstoters vervangen (spelen tikkertje na een langere snelle rit)
- afstelling nalopen
- draagarm + stabirubbers vervangen (misschien Wellems-blokken monteren)
- voorruit wisselen (krassen + sterretje), en roest in sponning aanpakken.
- dashboard-kabelboom vervangen ivm resten van alarm en centrale vergrendeling
- ...