Zou dit nog een massapunt zijn? Links vooraan, op binnenkant wielkas (zie foto).
Aan de rechtse kant is daar de carburator (ofzo) aangesloten. Ik heb nog zo'n dikkere, gevlochten (?) massa-kabel op overschot. Als deze plaats voorzien is voor zo'n kabel (met moer), waar zou dan de andere kant aan bevestigd zijn? Verlichting (links)?
Trouwens, als ik de hendel van de voorruit-wissers activeer, bewegen de wissers een ietsie pietsie, maar nog geen beweging. De bladen hangen trouwens nog los, valt me nu te binnen, dus dat moet ook nog gefixt worden.
Kzal toch eens de Haynes/vraagbaak moeten raadplegen en dan samen met iemand eens alles overlopen voor het massa-probleem.
Vandaag niet zo veel gedaan aan de polo: 1 kofferembleem terug gehangen, een gaatje geplamuurd (waar iemand een vijs had ingedraaid - door het Volkswagen-embleem), afdek-kapje met rubberen rand boven kachel terug geplaats, kofferbak-rubber vervangen, 1 contact-puntje vervangen, wat was afgebroken, thv carburator/delco en tot slot nog een tijdelijke- in slechte staat- voorzetel bestuurderskant geplaatst - rijdt handiger en meeste werk vooraan is toch gebeurd.