Auteur Topic: waarom!  (gelezen 4319 keer)

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
waarom!
« Reactie #15 Gepost op: za, 04 nov 2006, 12:04:35 »
Ik zou heel graag aan een 1f racer beginnen, tis alleen dat ik de plaats niet heb...

(kennis doen we tezijndertijd wel op)

 :P

Beetje het Ferrari principe, Ferrari is begonnen met straatauto's te produceren om de racerij te kunnen betalen, soort omgekeerde wereld..

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
waarom!
« Reactie #16 Gepost op: za, 04 nov 2006, 15:39:59 »
Citaat
en nu las ik dat martin er een gaat misbruiken om te racen en hij zegt zelf dat de roc dag een knal en beuk race dag is maargoed respect voor ieder zijn mening


Even een reactie van mijn kant:

1. Ik ga niet naar zandvoort met de intentie een polo in elkaar te gaan rijden. Ik en mijn auto willen graag samen heel thuiskomen.
2. Hij zal goed warmgereden worden want de auto gaat op eigen kracht naar zandvoort, en als alles goed gaat ook weer op eigen kracht naar huis.
3. Het is GEEN knal en beuk race, je denkt toch niet dat ze dat op zandvoort zouden toestaan!? Maar er word wel hier en daar een tikje uitgedeeld dus er zou best eens een deukje in kunnen komen.  -moon-
4. Ik wil niet alleen maar aan polo's -klus-, maar vooral ook -sturen-, daar zijn ze tenslotte voor gemaakt.

En ik wil niet vervelend gaan doen maar:

Citaat
hey martin

ik had pas ook een polo gt in dezelfde kleur gesloopt had je toen geen intresse in delen ik heb het aangeboden hiero
groetjes martijn


Hoezo de pot verwijt de ketel.... -gert-  -gert-

De auto die ik ga gebruiken komt bij Foz vandaan, en werd al gebruikt als donor om zijn witte coupe weer op de weg te zetten. Dus verloren was deze toch al, en mocht hij er zonder al te veel kleerscheuren vanaf komen dan zal ik zeker gaan kijken of het nog de moeite is om hem op te gaan knappen.

En zeg nou zelf hier dromen we toch allemaal van...













Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #17 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:13:37 »
wij rijden al vele jaren rally's hier in nederland en belgie met een polo.
Super betrouwbaar makkelijk op te voeren

Oke er zijn er ook al een paar plat gegaan maarja dat is de sport

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
waarom!
« Reactie #18 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:24:24 »
Ziet er goed uit! Wat hebben jullie allemaal aan de auto gedaan/aangepast?
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
waarom!
« Reactie #19 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:26:16 »
Bekende rally-polo -thumbsup-

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #20 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:26:21 »
Het is altijd wel lachen heel veel mensen verwachten het niet dat deze auto zo snel is

Dit is mede te danken aan de super wegligging het lage gewicht het motor vermogen 110 pk bij 7500tpm en de korte versnellings bak bij vw motorsport vandaan met sper

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
waarom!
« Reactie #21 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:27:12 »
Wat is er qua ophanging aan gedaan?

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #22 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:29:52 »
er zitten nu bilstein dempers  onder maar we hebben voor volgend jaar een setje proflex dempers die kan je in alle standen verstellen
en verder overal nylon bussen in

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
waarom!
« Reactie #23 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:45:45 »
heb hem al een paar x in b.veld gezien tijdens de rallies .
van wat ik gezxien heb liep ie mooi .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
waarom!
« Reactie #24 Gepost op: za, 04 nov 2006, 19:58:37 »
En tegen wat voor auto's rijden jullie zoal, kwa tijden dan? Is de polo snel genoeg om bijvoorbeeld een Kalos bij te blijven?
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline shellshock83

  • Non-Register lid
  • Berichten: 68
  • Geslacht: Man
  • Banned by the USE
waarom!
« Reactie #25 Gepost op: za, 04 nov 2006, 20:25:38 »
hey martin
ik zei al hij verrot of zoiets is dan is het te begrijpen die polo die ik gesloopt heb viel het reserve wiel dwars door de bodem heen dat heeft niks met de pot verwijt de ketel te maken ik zei alleen dat er zoveel autos en in mijn intresse polo's verragt werden dat jij gaat racen moet jij weten en als hij heel van het circuit af komt is het alleen maar mooi maargoed laat maar hangen ik gaf mijn mening en verder moet ieder voor het zich weten
 -dunno-

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
waarom!
« Reactie #26 Gepost op: za, 04 nov 2006, 20:37:23 »
Is goed martijn. Maar denk nou niet dat ik voor de lol polo's sloop, en uiteindelijk is het (voor mij) maar een stuk blik hoor. Maar wat mij betreft hebben we het er niet meer over.  -prut-
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
waarom!
« Reactie #27 Gepost op: za, 04 nov 2006, 22:43:46 »
Ja we zijn zeker sneller als de kalos cup en geloof me die jongens vinden dat niet leuk.

Wij rijden in de klasse h9 dat is voor oudere auto's t/m 1400 cc

En de kalossen rijden in de klasse a5 is ook t/m 1400cc maar dan voor moderne auto's
Maar in het algemeen klassement staan we meest voor de kalossen
Meestal een beetje tussen de astra's 2.0 16v
Maar in het algemeen rijden wij denk met het minste budged daarom blijven we ook met de polo doorgaan omdat dat het beste te betalen is en goed mee te komen is.
Tuurlijk kan je nooit aan een evo tippen maar die hebben per jaar ook een mega budged om te besteden en wij moeten het ongeveer met een budged van 5000 euro doen en hun hebben 50.000 of meer
Maar goed het gaat om het plezier wat je er in hebt.

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
waarom!
« Reactie #28 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 00:01:57 »
Gespot op m'n eerste circuitdag (2000), leuk om te zien hoe deze in de bochten de anderen inhaalde -sturen-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
waarom!
« Reactie #29 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 00:16:00 »


[ penningmeester mode ]

Ik zie nog plek op het rechter spatbord voor een beetje reclame  -naughty-