sjeeemig, wat valt dat tegen,... werken ipv studeren
wel ff wennen ---> hele dagen op kantoor ivp 50/50 school en sleutelen...
maar goed, gezien er druk gemetseld worden in de schuur, en er te veel polo in stond, maar eens aan het opruimen gegaan, een groooote opruiming.
aanhanger voor grofvuil/afval, aanhanger voor old-iezer, of eigenlijk 2...
sloperts slopen met m'n broertje, en lege benzine tank/slangen die toch net niet leeg waren vs slijptol,... grote steekvlam, maxxy in de brand, broertje aan de andere kant van de auto; .... jung?...... wat doe je?..... (ik rennend door de schuur met de vlam in de (broeks)pijp, zoekend naar een brandblusser...)
natijd was het lachen gieren brullen, maar was wel ff schrikken
result na paar uurtjes klooien;
tijdje terug kwam jaap een uitlaat halen voor de 2 coupe.
we raakte even wat aan de praat over de auto's, en het probleem met mijn remontluchting.
"waarom haal je niet gewoon nieuwe remcilinders? zal net zoveel werk zijn als het los slopen van de ontluchting.."
ik had (nog) geen ervaring met de achterremmen, dus nooit aan gedacht. met een sloper om te proberen maar aan het prutsen gegaan.
en dat ging dus 100000x makkelijker als het los pielen van de ontluchting.
dus vanmiddag maar ff naar de onderdelen boer gereden (thnx voor de tip Jaap)
;
de rat staat dus weer ff tijdelijk op blokken. totdat alle remmerij goed klaar is, en het blok netjes loopt.
nog ff een plaatje van de bandjes, naast een thuis brengertje
en tussendoor nog een updateje van de Stijlhok;
geen idee hoelang het motortje het nog houd, maar pruttelt door.
vorige week lag ineens de carburateur los op het spruitstuk
dus ff vast gedraaid, en rijd nu weer, maar weet niet hoelang nog...
blokje begint echt slecht te worden....
reed hem weekje terug op deze 'evil' km stand,.. miss is dat de reden dat hij er mee stopt; VERVLOEKT!!!