Originele NL-1F-GT....dude, that's awesome
Hij zegt nog: "Ik vond het al zo gek dat de vorige eigenaar dat priegelwerk ook heeft zitten doen bij het reservewiel. Ik dacht al bij mezelf: Blijkbaar echt geen smaak."
Ik moet eerlijk bekennen.
Vind het niet super mooi. Maar kan het wel waarderen omdat het origineel is.
Mijn vriendin zij toen ze de foto's zag alleen maar: Die velgen! (met een zeer negatieve klank)
Ach. snap het wel. Het heeft iets omdat het origineel is, maar ja dan moet je dat wel waarderen. En er zijn er niet veel die dat doen denk ik zo.
Ben blij dat hij straks wat TLC krijgt. Heeft volgens mij 4 jaar buiten gestaan. Daarvoor (gok ik) al de jaren binnen,
Dus alle roest is van de laatste 4 jaar als ik het zo bekijk.
En blij dat deze GT niet ergens op het circuit terecht komt of in de handen van een 18 jarige die er een verlaginssetje, groep A uitlaat en andere velgen op wil leggen om er daarna motorfiest carbs op te bouwen om em daarna waarschijnlijk tegen een boom te parkeren.
Of erger nog. bij de verkeerde sloop terecht was gekomen.
Doel is om em zo origineel mogelijk te maken
(mogelijk wel met toevoeging van iets als een handschoenvakje maar weer geen middenconsole want dat is niet origineel)
Dus ook allen bijwerken en spuiten wat nodig is om em te conserveren.
Gelukkig is het niet zo'n moeilijke kleur.
@ allen. thanx voor alle opmerkingen. dit topic gaat al bijna net zo snel als die van Koen. Alhoewel ik niet denk dat we dat volhouden.
Reden: Ik heb thuis afgesproken dat ik nu alleen conserveringswerk doe. Daarna gaat hij in opslag totdat mijn studie is afgerond. Die moet ongeveer juli 2009 afgerond zijn.
Daarvoor zijn dus maar twee uitdagingen toegestaan: Vocht en roest.
Vanmiddag bellen. Heb mogelijk zelfs een garage gevonden met electra op 40 km rijden afstand (6 bij 3 m) waar ik mogelijk ook mag sleutelen. Ik hoop het in ieder geval.