Update:
Laswerken, motor reviseren en remmen herstellen is van start gegaan
Oef eindelijk. Zoals het er nu naar uitziet is het een haalbare kaart. Vooralsnog geen negatieve verrassingen na inspectie van de garagist.
Laswerken:- re-voor krikpunt en stukje dorpel; is besteld en wordt volgende week opgehaald
- re-achter binnendorpel (hiervoor dient de tank er onderuit gehaald te worden; kan deze gelijk worden gecontroleerd)
-
VRAAG aan forumgebruikers: waar kan ik zo'n beschermstukje bestellen/kopen om de vulhals/tank te beschermen tegen steenslag en ophoping modder/vuil? Dit zou bestaan voor een polo 2(f) en pasbaar op een polo 1f. Graag een linkje en/of artikelnummer/naam.
- reservewielbak: hiervoor zal een recht stuk worden gebruikt van een andere (gesloopte ) reservewielbak; de drie rondes achter elkaar
- stukje dorpel li-achter
- deurstijl links (dat groot recht gapend gat
)
- bovenkant binnenspatbord li (en stukje onder)
- accubak en stukje schutbord (nieuwe accuplaat besteld; wordt volgende week opgehaald)
- li- en re-achter stukje scherm (hoekjes); als het goed is wordt dit later ook opgehaald; is besteld
motor:- Compressiewaardes zijn zeer goed (zie foto)
- groot onderhoud
- leidinkjes worden vervangen
- nieuwe distributieriem laten steken (ken de staat/historie niet van de huidige)
- zonder tegenslag nog wat
nodige ditjes en datjes; wordt later verder opgenomen
remmen- 2 nieuwe remcylinders nodig
- 4 flexibele remleidingen
- 1 stukje vaste remleiding re-voor; komt door acculek; dit maakt hij zelf
- "masterpomp" misschien/vermoedelijk ook; dit zal pas blijken na ontluchten
uitlaat- gevlochten draad-leiding aan vervanging toe
- behalve voorste deel zal ik nieuwe uitlaat-delen moeten aanschaffen
Eens we bezig zijn aan de wagen, kan er natuurlijk nog
teen en tander bijkomen, maar daar zijn we op voorbereid
Nu maar hopen dat het goed gaat. Eens het bovenstaande allemaal gebeurd is, zijn we een heel pak verder en kan ik hopenlijk zelf weer verder aan de slag met afwerking.