Welkom op het nieuwe forum!
Bij deze als laatste kans nog in het "GRATIS" topic, alvorens weg te gooien:Heb nog (in de weg) staan een origineel groen interieur uit een Derby 1F. Stof is verweerd en moet dus opnieuw bekleed worden. Compleet: stoelen (zonder hoofdsteunen), achterbank en zijpanelen. Voor de Derby-man of de "Oldskool"-liefhebber...Kan eventueel mee naar de Meern?!
dus geen bumper voor bunkerrathelaas 2 jaar te laat
proberen kan altijd! volgens mij zijn er hier nog wel meer mensen op zoek naar een lange bumpert voor een classic.Met name naar een met chromen bies!Ik geef je dus weinig kans.De voorbumper is, inclusief chromen bies, gewoon nieuw te bestellen.
Hallo, heeft u de stoelen en achterbank nog of zijn ze al de prullenbak in gegaan?Greetzz
Tip: in dit soort gevallen (zeker bij oudere topics) is het vaak verstandiger om een dergelijke vraag via PM te stellen?!Om eerlijk te zijn: ik moet even kijken of ik ze nog heb, kan me niet herinneren ze naar het stort te hebben gebracht, maar de boel staat een beetje vol...Wanneer kun je het op komen halen? Het spul staat in Breda!
Volgens mij haal je nu toch één en ander door elkaar? Ik heb in ieder geval geen PM ontvangen, en zeker niet verstuurd...!
WAT?!?!