Auteur Topic: waar op te letten bij aan koop polo coupe 1990  (gelezen 925 keer)

Offline peter1975

  • Non-Register lid
  • Berichten: 42
waar op te letten bij aan koop polo coupe 1990
« Gepost op: do, 17 apr 2008, 22:29:56 »
Hallo

Ik ga een polo coupe gt (1990)erbij kopen, maar weet iemand of ik nog op speciale dingen moet letten bij dit model Bijv. plaatsen waar ze sneller roesten of waar  eventueel wel eens scheurtjes zijn ontstaan. Maar het gaat echt om de kwaaltjes van dit model.

Alvast bedank.

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: waar op te letten bij aan koop polo coupe 1990
« Reactie #1 Gepost op: za, 19 apr 2008, 12:38:57 »
Voornamelijk het beruchte accuwak. Verder zou ik even door de verschillende projecten kijken, is zat info over te vinden daar.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline peter1975

  • Non-Register lid
  • Berichten: 42
Re: waar op te letten bij aan koop polo coupe 1990
« Reactie #2 Gepost op: zo, 20 apr 2008, 21:31:53 »
Ja, dat wist ik al. Heb idd. vanalles al nagelezen, maar vroeg me af of er toch nog kwaaltjes waren die nog niet erbij stonden. Kijk ik ben pas polo gaan rijden, heb van te voren golf 1 ,2 en 3 gehad en heb  nu nog een vento en polo coupe genessis ben dus nu over gestapt naar polo coupe voor de hobby. Van de golf weet ik het een en ander, maar van mijn huidige polo heb ik al veel vervangen maar hij is nergens rot of zo en vroeg me af of er dus typische plaatsjes waren om op te letten ivm met mijn volgende aankoop. En ja, vragen kost niks he.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: waar op te letten bij aan koop polo coupe 1990
« Reactie #3 Gepost op: zo, 20 apr 2008, 22:15:02 »
En ja, vragen kost niks he.

Behalve tijd  -nana-

Mijn wagenpark Fix what ain't broken