Auteur Topic: striping  (gelezen 3387 keer)

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: striping
« Reactie #30 Gepost op: wo, 05 mrt 2008, 21:03:19 »
Die 'LX' striping, komt wel erg overeen met de 'Derby' en 'CLS' striping.. zoals volgens mij Berendd ook op z'n derby heeft..

Tja. das natuurlijk niet verbazend. Het blijft natuurlijk een autofabrikant. De winst zit dan vaak in de herhaling zodat de kosten laag blijven.
Dat biedt natuurlijk ook mogelijkheden. Wie weet kan Berendd hier wat goede foto's van maken en mogelijk wat maten opnemen van de letters en striping. Dit maakt het werk voor de ontwerper natuurlijk een stuk makkelijker.

Roel

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #31 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 08:43:21 »
Ik heb die vriend van mij al het fototje door gemailt en hij gaat vandaag eens kijken wat hij er mee kan.
Ik rij vanmiddag nog even langs dat bedrijf die veel voor ons bestikkeren -thumbsup-

gr

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #32 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 18:11:54 »
ik ben even langs gereden bij het bedrijf wat ik gezegd had.
Omdat het waarschijnlijk om een klein aantal gaat onder de 50 word het 22,50 per stikker dus dat is nog best prijzig.

Ik weet alleen niet of die vriend van mij er nog iets aan heeft kunnen doen. Misschien als ik een goed voorbeeld heb dat dat wel in de prijs scheelt.

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: striping
« Reactie #33 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 18:32:05 »
ik ben even langs gereden bij het bedrijf wat ik gezegd had.
Omdat het waarschijnlijk om een klein aantal gaat onder de 50 word het 22,50 per stikker dus dat is nog best prijzig.

Ik weet alleen niet of die vriend van mij er nog iets aan heeft kunnen doen. Misschien als ik een goed voorbeeld heb dat dat wel in de prijs scheelt.


Zoals gezegd. Het ontwerpen krijg ik gratis voor mekaar. Dus als dit in de prijs scheelt. Ik heb begrepen dat ik ook nog wel wat connecties heb voor het printen van stickers. Ga ik ook nog wel achteraan.
Laat het me maar weten, anders zet ik ze hier aan het werk. Is die 22,50 per set voor een auto en met striping? Dan vind ik het namelijk niet duur. Ik neem trouwens aan dat je bedoelt 22,50 per zijkant voor alleen de letters als ik het zo lees.

Ik hoor het wel.

groeten,

Roel

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #34 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 18:43:46 »
Ja 22,50 per PoloLX stikker ja meer niet. en dan komt er nog dat ontwerpen bij en dat was 25euro. Maarja dat kunnen we denk ik wel weg strepen.


Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: striping
« Reactie #35 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 19:46:39 »
Ja 22,50 per PoloLX stikker ja meer niet. en dan komt er nog dat ontwerpen bij en dat was 25euro. Maarja dat kunnen we denk ik wel weg strepen.





Toe maar, das idd een hoop geld. Dat vind ik niet de moeite waard. Ook als ik de kosten voor het ontwerpen er af trek. Ik zal nog eens verder kijken. Ook omdat ik bij voorkeur de striping mee laat maken zodat er geen kleur en materiaal verschillen zitten tussen striping en letters.

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #36 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 20:03:11 »
Nee dat klopt. Ik had bedacht om 1 striping te pakken van wat ik heb liggen  (zwart) en dat aan hun te geven zodat ze de letters in de zelfde kleur maken.

Maar ik vind t ook niet goedkoop nee.

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #37 Gepost op: do, 06 mrt 2008, 22:45:40 »
Ik ga nog wel even bij andere bedrijven kijken :). Had ook gevraagd voor t-shirts te bedrukken maar daar zijn ze ook al duur in dus misschien moet ik eerst een verder kijken.

Ze leveren wel mooi werk maarja de prijs is ook erg hoog dus.

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: striping
« Reactie #38 Gepost op: wo, 12 mrt 2008, 18:27:57 »
ik heb er een gevonden die aangeeft dat, als wij ieder 3 setjes afnemen (ik in zilver, jij in zwart) de verwachtte kosten 150 euro zijn. Das dus 25 euro per set inclusief striping. Wij zullen dan wel een beter voorbeeld moeten toesturen, ik heb hier al over naar Berendd gemaild (aangezien men hier aangeeft dat hij een vergelijkbare stikker heeft) om de maten door te geven en mogelijk wat foto's te maken.
Wie weet ga ik dat nog zelf doen aangezien ik nog wat onderdelen bij hem op wil gaan halen.

Wat vind je van de prijs? Nog even verder zoeken?

gr. roel

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: striping
« Reactie #39 Gepost op: wo, 12 mrt 2008, 20:00:14 »
Hee

Ik vind het opzich wel mee vallen maar zou niet weten wat ik met 3 setjes moet :D maarja  altijd handig als je eens iets beschadigd.
Ik zal die vriend van mij morge eens bellen of hij er nog iets aan gedaan heeft want ik heb er niks meer over gehoord.

gr