Auteur Topic: En toen waren er nog 3  (gelezen 3130 keer)

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #30 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 17:47:42 »
Zuigers zijn 2e overmaat = 75,48

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #31 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 17:48:09 »
..

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #32 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 17:49:56 »
..

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
En toen waren er nog 3
« Reactie #33 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 21:59:00 »
Wat een koopje!! Dat heb je zeker goed geregeld. Wordt een 1f a la Janko.. Snel en licht..
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
En toen waren er nog 3
« Reactie #34 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 22:51:40 »
Absoluut koopje, helemaal met een lichte krukas.. -thumbsup-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #35 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 23:52:00 »
Planning is om er een bewerkt Hydrokopje op de doen met (voorlopig) 3F nokker, lichter vliegwieltje en m'n CBR carbs uiteraard. -love-

Hopelijk klaar voor Denemarken........

Waarschijnlijk komt er in de tussentijd ff een originele HK in ( mede mogelijk gemaakt door "Split52" v/h Volksforum  ). -thumbsup-

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #36 Gepost op: zo, 22 mei 2005, 23:53:56 »
Heb 'm dag na aankoop alvast van alle "zooi" ontdaan ( ex Jetta blok ).




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #37 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:35:18 »
Vandaag de HK er "ff" ingelepeld -klus-
Heb vanavond al een stukkie gereden....
....da gaat best van plek met die CBR carbs erachter !  -thumbsup-  -love-


( Foto: Nissan met polo-motor :D )




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #38 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:36:00 »
>>

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #39 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:36:40 »
>>

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
En toen waren er nog 3
« Reactie #40 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:45:20 »
volgens mij was aan de koffie te zien marcel er ook bij  -uitlachen-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #41 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:49:22 »
Je zou 't haast denken idd.. :)

Om ff m'n verhaaltje af te maken:

Heb m'n eigen 5F bak er weer achtergeplakt.....maar die was errug smerig en nu was het dus ff het ideale moment om 'm schoon te maken.

Dus het apparaat maar in de spoelbak gemikt.

Komt er in ene een groene ring tevoorschijn....WTF ?
...rij ik daar dus al 2 jaar mee rond, zonder het te weten -gert-
( en jep heb natuurlijk ff aan de flenzen gedraaid... is dik in orde )




Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
En toen waren er nog 3
« Reactie #42 Gepost op: vr, 03 jun 2005, 23:54:36 »
Groene ring = sper? Ik ben nog steeds niet overtuigd...

Maar verder: goed bezig!  -thumbsup-




Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
En toen waren er nog 3
« Reactie #43 Gepost op: za, 04 jun 2005, 00:06:30 »
Als ik aan 1 flens draai, draait de andere flens IN DEZELFDE richting mee. Dif en sec. as draaien dus ook mee...
Als je dit bij een standaard bak doet draaien ze tegengesteld, dif en sec. as blijven dus gewoon stilstaan.


Zit dus wel degelijk verschil in, je kun het duidelijk voelen als je 1 flens verdraait en de ander vasthoudt.




Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
En toen waren er nog 3
« Reactie #44 Gepost op: za, 04 jun 2005, 00:09:06 »
Sper....gut, wat vervelend voor je...... -moon-