Auteur Topic: Gert's type 34  (gelezen 4873 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Gert's type 34
« Reactie #30 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 18:33:39 »
dat kan maar vind maar eens een goed betaalbare exemplaar
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #31 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 18:38:24 »
Betaalbaar is in dit geval 1000 plus ?
Had ik die kop en het onderblok nieuw in doos maar nooit weggedaan :D

Draw trough moet wel kunnen toch ?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Gert's type 34
« Reactie #32 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 18:41:15 »
zou blowthrough doen ,drivebillity is altijd optie 1
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #33 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:21:47 »
Klopt maar dan zit je aan electronica vast .
Of met motorcarbs in een gesloten box ?

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Gert's type 34
« Reactie #34 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:26:34 »
die hoeven niet in een gesloten box





je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #35 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:35:04 »
Ah die bedoelde je vanmiddag .. ?
Zou erg leuk en "makkelijk" zijn t.o.v. injectoren en andere electronica

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Gert's type 34
« Reactie #36 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:37:57 »
klopt alleen kliederen met poly is niet mijn ding  -gert-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #37 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:41:47 »
Wordt ik weer een keer high ...
Das alles ?  -naughty-

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Gert's type 34
« Reactie #38 Gepost op: zo, 18 nov 2007, 19:43:06 »
jups
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Gert's type 34
« Reactie #39 Gepost op: ma, 19 nov 2007, 09:30:16 »
@ Ries heb je meer info over die zuigerts ? Levertijd van 16 weken is nooit erg . Kan ik wat meer oude flessen inleveren in de tussentijd

En hoe krijg ik een pakje hier want Adolf schipt nich nach Holland .. hoe werkt de Huifkar ook alweer ?


heb nog wel wat lege flessen voor je -moon- van de lidle..
ik heb gewoon wat over en weer gemaild met wat mensen die zuigers leverde.
JE duurde het langst kwa levertijd, en was het duurste.
daarna kwam wiseco die was iets goedkoper en veeel eerder klaar.
en de laatste optie was ross die was het goedkoopste en snelste, ma zeker niet de minste werd me verteld..


trouwens op ebay.de staat een ajv motor voor ik meen 1000 of 1200euro!@!!

word meneer pappa?? goed geschoten dus :D gefeliciteerd..



« Laatst bewerkt op: ma, 19 nov 2007, 09:38:52 door richard-polo »
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #40 Gepost op: ma, 19 nov 2007, 09:36:28 »
Kreeg de AJV tip al eerder
Waarom dat blok ? Neem aan dat er meer 1600 16 v zijn
En 1000 euro heb ik niet ff liggen .. babykamer eerst .
Heeft dus geen haast maar bedankt voor de tip

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #41 Gepost op: vr, 23 nov 2007, 13:32:10 »

Waarom dat blok ? Neem aan dat er meer 1600 16 v zijn


Stel de AVJ vraag gewoon nog een keer ..

Inmiddels weet ik dat de turbo van een Golf 5 TFSI met 140Pk is. Water en oliegekoeld as it seems ..

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Gert's type 34
« Reactie #42 Gepost op: vr, 23 nov 2007, 14:13:55 »
Als 't een polo86(c) betrefd:
Polo 6N GTI 1.6 16v (1996/7 t/m 1999) motorcode AJV 120pk
kun je zo een 085-bak aanknopen.
De latere 6N2 faselift GTI 1.6 16v (1999 t/m 2001) motorcode ARC & AVY 125 pk
zijn ook geleverd in de Lupo GTI en eigenlijk 'hoort' er een 02x-bak achter
(nog gekker: in Lupo GTI is zelfs een 6-bak geleverd geweest) :
voor de Polo 6N2 GTI hebben ze een 085-bak aangepast met een andere koppelingshelft.

Maar goed: niet van belang voor jouw type 34, lijkt mij zo......
« Laatst bewerkt op: zo, 25 nov 2007, 17:06:36 door Sjon »

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Re: Gert's type 34
« Reactie #43 Gepost op: vr, 23 nov 2007, 16:15:07 »
Dank u .. goede en bruikbare info Sjon .

Rare vraag misschien maar ik stel m toch : diezelfde blokjes liggen ook in een Golf . Hangen ze dan aan een Golf bak of aan een Polo bak ? Ter verduidelijking : aan een bak voor een big blok of een small blok ? Golf versus Polo blok .
Mocht het aan een Golf bak hangen : ik heb nog een pasplaat liggen voor een Golf blok aan een Keverbak ..

Maar alles op zijn tijd . Eerst maar nog eens een paar auto's ruimen .

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Gert's type 34
« Reactie #44 Gepost op: zo, 25 nov 2007, 17:10:09 »
Mezelf ff gecorrigeerd: motorcode AKY = AVY
(had er al een vraagteken achter staan, omdat ik nie zeker was)

Geen idee welke bak er achter een golf 1.6 16v ligt,
is dat uberhaupt wel hetzelfde blok........ -dunno-