hmprf...
Een contactblokje uit een auto halen is niet mogelijk Dan zal jij wel de éne zeldzame polo gevonden hebben met het massieve aangegoten contactblokje zonder schroefje.
Tip1 Tip2; de stuurnaafadapter moet van de stuurkolom af, dan kan je het contactslot met houder van de stuurkolom af trekken (na losmaken M8 inbusbout). Aan de achterkant van het slot+houder zie je een wit blokje zitten dat met 1 ieniemienie schroefje vast zit.
Tip2 Tip3; ik heb mijn radio al jaren mbv de geschakelde plus van de achterruitverwarming aangesloten. De zekering zal niet smelten, aangezien het slechts een geschakelde plus is, en geen voedingsdraad.
Tip3 Tip1; Vraagbaak?
antwoord op tip1: ik ben inmiddels aant zoeken naar een vraagbaak. maar geen nieuwe, want dat kost 30 euro
antwoord op tip2: Ik vond het ook al zo vreemd. Maar we kregen geneens de houder van de stuurkolom af. Die zat om een of andere reden vast om het lager van de stuurkolom, iig we kregen hem er niet af. dus van een sloop polo waar er geen stuur meer opzat en geen voorruit, dus bewegingsruimte zat.
antwoord op tip3: Mocht ik de geschakelde plus niet meer aan de praat krijgen, dan doe ik het via de achterruit verwarming, gezien die wel werkt (althans heeft gewerkt, contactpunt op de achterruit is aan 1 kant compleet los)
Heeft iemand trouwens een pinout van het stekkertje? Ik zie dat er 2 rode draden in zitten zonder extra kleur. Op 1 daarvan staat spanning, op de andere niet. Als beiden op spanning zouden moeten staan, dan zou dat betekenen dat het niet in het schakelaartje zit, maar dat er ergens iets niet klopt met die voedingskabel (zekering of relais ofzo) Of gaat die kabel naar de startmotor? en staat er alleen spanning op tijdens het starten?