Het Polo86c Register
Algemeen forum => Voorstellen => Topic gestart door: Timploss op di, 11 feb 2014, 22:34:01
-
Nu ik hier toch al een weekje rondneus op het forum leek het me de hoogste tijd mezelf eens aan jullie voor te stellen -hug-
Mjin naam is Tim, 23 jaar en kom uit zuid-limburg
Werkzaam als TDer in de zware staal industrie, (alle soorte lassen, freeswerk, draaiwerk, reviseren van machines, onderhoud enz enz. -klus-
Vorige week tegen een86c met g40 motor aangelopen en deze aangeschaft om mee te gaan knutselen/woonwerk
Nou hoop ik dat jullie de kennis van de g40 en 86c graag met mij willen delen -love-
Gooi me a.u.b alle nuttige info maar naar het hoofd dan kan ik tenminste met een goed gevoel mijn polo weer in orde maken
-
-foto-
-
-welkom- -welkom- -welkom- -welkom-
-
Toekomstige plannen voor de 86c zijn
Binnen een paar dagen gaat de motor eruit, alle pakkingen vervangen, compressie meten en evt zuigerveren/zuigers vervangen
Kop reviseren.
Nieuwe distr+ waterpompje
Gereviseerde lader monteren
En natuurlijk alle filters/ vloeistoffen.
Zat een powerfilter op deze meteen eraf gemieterd en de orginelli teruggeplaatst -gert-
Nou wil ik natuurlijk meer vermogen gaan creëren, alle tips en sugesties zijn van harte welkom
Zat zelf al te denken aan stalen koppakking nu ik hem toch uitmemaar trek ivm toekomst g60?
-
-welkom-
Meer vermogen de makkelijkste manier lijkt mij chippen , nokkenas en een leuk uitlaatsysteempje :)
-
-welkom-
Misschien de sticky topics ook ff lezen ;) ( voorstellen :D )
-
-welkom- ik heb nog een chip voor 68 mm poulie liggen, en de poulie zelf, geschikt voor een dubbel snaartje.
Loopt ie ook al een fijn stukje rapper mee.
Mooie plannen! Mocht je interesse hebben, stuur even een pbtje.
-
-welkom-
-
-welkom-
-
De makkelijkste manier is hele kleine poelie op de G-lader monteren........
Maar de makkelijkste manier wil niet zeggen de juiste manier.
aangezien je zelf beschikking hebt over freesmachines zou ik direct de G60 lader bewerken -klus-
neem eens een kijkje op deze website±
http://www.zk-rudi-berlin.de/projekte-rennsport.html
Staat een leuke snelle G40 tussen...
-
-welkom-
-
-welkom- en -foto-
-
-welkom-
-
Welkom....... -thumbsup-
welke regio in zuidlimburg?
Grtz
-
Woon in beek, 15km voor maastricht
-
-welkom-
-
Dat is nit wied bie mich oet de buurt.
kom zelf oet landgraaf.....
-thumbsup-
-
Even op de brug andere veertjes eronder
Runningligths en lampjes gesmoked
Lipje eronder
-
direct een hele verandering...netjes.
-
Ja nu nog de stationair problemen verhelpen -dunno-
En een paar leuke velgjes
-
Weer eens even een kleine update
G lader vorige week vervangen voor een gereviseerde
Afgelopen weekend de polo eens goed onderhanden genomen van de buitenkant, eerst gekleid daarna machinaal gepolijst en toen in de wax gezet. Het resultaat mag er wezen vind ik.
Toen heb ik hem ook maar meteen een rooie bies gegeven.
2 setjes velgen in de tussentijd nog gescoord.
Staat nu op twingo light series met 195/40 conti
En heb nog een setje borbets 8&9J met 195/45 falkens weten te scoren.
Nu moet ik alleen nog een 60/80 setje van ebay halen denk ik
Ook zit er momenteel een 70mm poulie op de lader,
Mocht iemand nog een kleinere hebben liggen hoor ik dat graag
-
koplampen zelf gesmoked( word je daar high van?)
of nieuwe geplaatst?
-
mooie veranderingen -naughty- Je bent goed bezig, mag ik vragen waar je de rode bies vandaan hebt? Ik ben ook al heel lang opzoek naar die dingen maar kan ze nergens vinden -boehoe-
-
oja, en -welkom- :)
-
Lampjes zijn zelf gesmoked ja.
Bies heb ik besteld via internet, weet zo even niet welke site ga ik even voor je nakijken.
Is een plakbies van motip, 6mm breed rolletje van 10m kost 5 euro en cent incl verz
-
Thanks! -thumbsup- Volgens mij heb ik ze al gevonden, wist niet dat motip die biesjes ook gewoon verkoopt.
-
Oke dan,
Gewoon goed ontvetten met wasbenzine.. Dan blijft het prima zitten
-
Mooi ding! -thumbsup-