Auteur Topic: eigenwijs dashboard  (gelezen 694 keer)

Offline HansiePolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
eigenwijs dashboard
« Gepost op: do, 22 jul 2010, 14:15:44 »
regelmatig val mijn hele tellerbak uit, dit betekent benzine en temp. meter slap en
alle lampjes en ledjes uit.
Alles werkt verder wel het is puur alleen de tellerbak waarin alles uit gaat en het duurt ook meestal maar een paar minuten.
Zekeringen zijn goed maar wat kan er zijn??? Massa? draden?

Ik hoor het graag.

Hans

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #1 Gepost op: do, 22 jul 2010, 15:25:19 »
grote kans dat je spanningsregelaar zijn beste tijd gehad heeft. wat voor polo heb je?

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #2 Gepost op: do, 22 jul 2010, 15:45:46 »
grote kans dat je spanningsregelaar zijn beste tijd gehad heeft. wat voor polo heb je?

Ik denk eigenlijk dat het een massa probleem is, niet alle dingen van de cockpit zijn verbonden met de spanningsregelaar, benzinemeter en temperatuurmeter wel, maar de ledjes en lampjes niet.
Pimp my Polo

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #3 Gepost op: do, 22 jul 2010, 16:35:12 »
Ik zou eerst de stekker even schoonmaken, grote kans dat ie dan weer op afroep werkt.
Anders zou `t contactblokje ook nog kunnen muiten, maar het lijkt me dat der dan meer dingen voor zichzelf beginnen.
Oo=o=oO

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #4 Gepost op: do, 22 jul 2010, 16:42:47 »
Ik zou eerst de stekker even schoonmaken, grote kans dat ie dan weer op afroep werkt.
Anders zou `t contactblokje ook nog kunnen muiten, maar het lijkt me dat der dan meer dingen voor zichzelf beginnen.


Ik verwacht dat de massa verbinding tussen cockpit en stekker niet lekker is, of de hele stekker er niet goed in zit, dus in zijn geheel soms geen contact maakt, het kan eventueel ook de bedrading of de printfolie zijn, maar de stekker is de eerste plek waar ik zou kijken inderdaad.
Pimp my Polo

Offline HansiePolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #5 Gepost op: vr, 23 jul 2010, 14:06:21 »
Bedankt allen, ik heb maandag vakantie en ga lekker aan de gang met mn Polooootjie.

En Dennis .............. ik zoek nog een verstralertje links, geef mij die van jou even!!!!!  -naughty-

Offline PoloDennis

  • L86C-0104
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.007
  • Geslacht: Man
  • Dennis Volkerink
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #6 Gepost op: vr, 23 jul 2010, 15:28:37 »
Bedankt allen, ik heb maandag vakantie en ga lekker aan de gang met mn Polooootjie.

En Dennis .............. ik zoek nog een verstralertje links, geef mij die van jou even!!!!!  -naughty-

Veel succes, en de verstralers heb ik zelf nodig, dus die krijg je niet. Links en rechts zijn hetzelfde, dus als je een rechter vind past dat ook. Ik heb nog wel ergens een grill liggen met 2 verstralers waarvan 1 een sterretje heeft, maar dat zijn eigenlijk mijn reserves.
Pimp my Polo

Offline HansiePolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #7 Gepost op: zo, 25 jul 2010, 17:57:45 »
Veel succes, en de verstralers heb ik zelf nodig, dus die krijg je niet. Links en rechts zijn hetzelfde, dus als je een rechter vind past dat ook. Ik heb nog wel ergens een grill liggen met 2 verstralers waarvan 1 een sterretje heeft, maar dat zijn eigenlijk mijn reserves.

Nou Dennis er heeft zich net iemand gemeld die een verstralertje heeft voor me!!! Dat is dan wel weer erg leuk  -thumbsup-

Hans

Offline HansiePolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 13
Re: eigenwijs dashboard
« Reactie #8 Gepost op: zo, 25 jul 2010, 18:00:40 »
Ik zou eerst de stekker even schoonmaken, grote kans dat ie dan weer op afroep werkt.
Anders zou `t contactblokje ook nog kunnen muiten, maar het lijkt me dat der dan meer dingen voor zichzelf beginnen.


Bedankt voor je PBtje ik wil hem graag hebben!!!  -thanks-