Auteur Topic: aansluiting "filter" injectie  (gelezen 458 keer)

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
aansluiting "filter" injectie
« Gepost op: za, 07 mrt 2009, 18:04:12 »
ben bezig om de cv carbs er weer op te bouwen, maar nu vraag ik me af waar ik wat precies op moet aansluiten

omdat de pomp een dikke diameter uitgang heeft wil ik het "filter" gebruiken
deze heeft 2x een toevoer en 2x een retour, nou weet ik alleen niet waar deze precies vandaan komen

op de foto zie je links een potje waar leiding 6 op is aangesloten (waar komt deze precies vandaan?)
en waar komt leiding 3 vandaan die naar het brandstoffilter->brandstofpomp gaat?

moet ik de pomp, aansluiting 16 op het potje beide op de toevoerslang vanaf de tank aansluiten?
en dan de 2 retour aansluitingen gewoon naar de retourslang/retourtank
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen

Offline FuriouZ

  • L86C-0162
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.365
  • Geslacht: Man
Re: aansluiting "filter" injectie
« Reactie #1 Gepost op: za, 07 mrt 2009, 19:39:57 »
volgens mij ben ik iets vergeten, zijn 1 en 2 soms de toe/retour leidingen die van tank naar motor lopen?

edit

was nogal druk, over het hoofd gezien. heb het nu aangesloten maar krijg nog niet genoeg benz naar de carbs toe.


edit 2 :)

heb nu de retour aansluitingen op het potje/filter afgedopt en de retourslang direct op t-stuk..

sjtRRRRRRRRAAAAAAAAAAuuuuwww   -cool- -sturen-
« Laatst bewerkt op: zo, 08 mrt 2009, 11:36:43 door FuriouZ »
Liever een maand aan een opel lassen dan een dag aan een fransman sleutelen

Offline olop

  • Non-Register lid
  • Berichten: 69
  • Geslacht: Man
  • Theo Hoogveld
Re: aansluiting "filter" injectie
« Reactie #2 Gepost op: zo, 31 jan 2010, 16:50:48 »
hallo, mijn zusje heeft vandaag een polootje gekocht voor de autocross, maar wij hebben hem zonder tank gekregen, het is een multipoint injectie, helaas heb ik alleen ervaring met carburateurs.
daarom is mijn vraag welke leiding aanvoer is en welke afvoer (leiding 4 en 5 dus) ? als ik dat weet kan ik er een ander tankje inzetten.

als hij loopt zetten we wel ff wat foto's op het forum, al is hij niet moedersmooiste!!!

groetjes theo

Edit: we hebben het inmiddels gevonden, domweg die twee aansluitingen eruit draaien, en dan heeft er een een aanzuigfilter en de ander een loos slangetje.   opgelost!
haha we hebben er al even mee rondgeblaft!!! door de sneeuwbulten heen:P
« Laatst bewerkt op: zo, 31 jan 2010, 19:23:23 door olop »
gang is alles! ->