Auteur Topic: Benzinepomp in tank  (gelezen 5023 keer)

Offline Michiel

  • L86C-0014
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.492
  • Geslacht: Man
  • Michiel Ros
Benzinepomp in tank
« Reactie #15 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 00:36:36 »
Vraagje; de benzinepomp in de tank bij injectie-polo's heeft 2 x massa en 1 x plus ?? Waarom 2 massa's of zit er iets niet goed?

Wieowie kan mij verder helpen?
Praatjes vullen geen peekaatjes

  • Gast
Benzinepomp in tank
« Reactie #16 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 01:32:44 »
En wie zijn die beheerders? -cool-

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Benzinepomp in tank
« Reactie #17 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 10:32:19 »
Vraagje; de benzinepomp in de tank bij injectie-polo's heeft 2 x massa en 1 x plus ?? Waarom 2 massa's of zit er iets niet goed?

Wieowie kan mij verder helpen?

Zit ook je tankvlotter aan.
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Arno

  • Non-Register lid
  • Berichten: 669
  • Geslacht: Man
    • www.poohlo.web-log.nl
Benzinepomp in tank
« Reactie #18 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 10:52:24 »
Jeroen en jaap zijn de beheerders
Het beste is om je foto's te sturen naar Jeroen@polo86c.nl
Of naar jaap@polo86c.nl als je een van de twee vriendelijk vraagt of hun jou foto's wilt plaatsen dan komt dat heus wel goed

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Benzinepomp in tank
« Reactie #19 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 11:46:13 »
En als je t niet vriendelijk vraagt, dan ook wel
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Benzinepomp in tank
« Reactie #20 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 11:47:25 »
dat zal t wel zijn ja.. en als je m 'leeg' meet, zal de weerstand wel of nul zijn, of zo goed als oneindig..
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

  • Gast
Benzinepomp in tank
« Reactie #21 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 12:01:17 »
Ik heb net wat foto's naar Jaap toe gemaild, ff afwachten dus :)

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Benzinepomp in tank
« Reactie #22 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 17:14:36 »
Zie Menu -> Plaatjes -> SneeuwPolo
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

  • Gast
Benzinepomp in tank
« Reactie #23 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 17:30:02 »
thnx , ziet er grappig uit zo.
Even ter extra info:
de temperaturen lagen gemiddeld tussen de - 17 en -32 graden, en het leuke met zo'n oude polo is dat je bij strenge vorst net zo hard moet krabben aan de binnenkant als aan de buitenkant :D
Ik was al best trots op mijn polo'tje dat ie me al zoveel keer probleemloos naar Zweden had gebracht, maar dat ie ook nog eens die barre winterse omstandigheden de baas kon had ik niet verwacht, dit auto'tje is zeer in mijn waarde gestegen. -cool-

Offline DJsjonk

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.249
  • Geslacht: Man
Benzinepomp in tank
« Reactie #24 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 18:38:03 »
En ik dacht dat ik al blij moest zijn dat deze winter mijn polo iedere keer braaf startte (wel met flinke asmatische geluiden, maar toch). Maar als ik deze foto's + temperaturen bekijk, is Nederland echt niks vergeleken met 't Hoge Noorden.
Oh ja: binnen net zo hard moeten krabben als buiten klinkt bekend :D
Montanagroen Polo 2f Coupe 1992 (project)
Champagnegrijs Polo 2 Classic 1984 (woon-werk-kroeg-tijger)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Benzinepomp in tank
« Reactie #25 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 18:59:53 »
als de tank leger wordt word de massa minder dus nooit oneindig  :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Benzinepomp in tank
« Reactie #26 Gepost op: zo, 09 feb 2003, 19:38:54 »
Oh ja: binnen net zo hard moeten krabben als buiten klinkt bekend :D

Ze worden bij de dealers al sinds 1975 "waterpolo" genoemd :D
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

  • Gast
Benzinepomp in tank
« Reactie #27 Gepost op: ma, 10 feb 2003, 19:36:25 »
Wat vocht in je Polo betreft heb ik nog wel een leuke tip:
vul twee kussenslopen voor een kwart met kattebakkorrels en plaats deze onder je stoelen, slurpt rnorm veel vocht op, en het is hernieuwd te gebruiken, 1x per week ff in de douvje op de radiator met het raampje op een kier, en de volgende dag beginnen ze weer van voor af aan als je ze weer onder je stoelen plaatst ;)

Offline Arno

  • Non-Register lid
  • Berichten: 669
  • Geslacht: Man
    • www.poohlo.web-log.nl
Benzinepomp in tank
« Reactie #28 Gepost op: ma, 10 feb 2003, 20:06:16 »
zo frodo echt mooie foto's van zweden en wat bij mijn polo het geval is dat als het een graad of 10 vriest gaat ie echt met moeite starten.
Maar aanslaan doet ie altijd.
Ik zal binnenkort mijn fotorolletje ff laten ontwikkelen van de polo die ik in de sneeuw heb gemaakt, dan gooi ik ze onder de scanner en verstuurd het naar de beheerders.......

  • Gast
Benzinepomp in tank
« Reactie #29 Gepost op: ma, 10 feb 2003, 20:46:33 »
Ik ben benieuwd Arno  :)