Auteur Topic: brandluchtje  (gelezen 5671 keer)

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
brandluchtje
« Reactie #15 Gepost op: do, 23 jan 2003, 19:56:11 »
Heb je ze al in huis?
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
brandluchtje
« Reactie #16 Gepost op: do, 23 jan 2003, 19:56:46 »
ik ga het raden.
SOLEXEN :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
brandluchtje
« Reactie #17 Gepost op: do, 23 jan 2003, 19:58:09 »
nou douwe is warm ;)
olé
en daar een s voor en een x achter drosselklep is geen 40 mm en ook geen 60 :D
Zeg maar gerust HEET :D
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
brandluchtje
« Reactie #18 Gepost op: do, 23 jan 2003, 20:03:43 »
jkep en een gaten van doorlaat ,daar kun je je leuter zo instoppen zonder pijn te doen  :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
brandluchtje
« Reactie #19 Gepost op: do, 23 jan 2003, 20:09:30 »
jkep en een gaten van doorlaat ,daar kun je je leuter zo instoppen zonder pijn te doen  :D

dan zit er vast weinig venturi in :)

of hij is niet dikker dan je duim :D
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
brandluchtje
« Reactie #20 Gepost op: do, 23 jan 2003, 21:35:32 »
zo op het oog een venturi van 36 of 38 :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
brandluchtje
« Reactie #21 Gepost op: do, 23 jan 2003, 23:04:16 »
kan het zaakje zo er uitlopen :D
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

  • Gast
brandluchtje
« Reactie #22 Gepost op: zo, 16 feb 2003, 19:18:09 »
Vanmiddag de polo even uitgemest, (30 blikjes red bull onder de stoel vandaan gevist) , en daarna even naar de wasbox en hem met hoge druk eens lekker schoongemaakt.

Maar toen, over de snelweg naar huis (even droogrijden), stopt m'n aanjager er ineens mee en hangt er meteen een vreselijke brandlucht in de polo, OOPS!!!!

alles bleef gewoon werken, alleen de aanjager niet, bij thuiskomst even gemeten en gekeken, blijkt er een deel van de zekeringkast weggesmolten :(

OK, aan de slag dus maar, onderkap eraf, relais aan de kant, achterop de zekeringkast de verbrande punten losgeknipt en weer gezekerd met gewone zweefzekeringen.

Klusje van een half uurtje, en alles doet het weer   :)

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
brandluchtje
« Reactie #23 Gepost op: ma, 17 feb 2003, 19:12:04 »
Kijk eens aan!

Toch iets te enthousiast aan het spuiten geweest?  :P

Offline Arno

  • Non-Register lid
  • Berichten: 669
  • Geslacht: Man
    • www.poohlo.web-log.nl
brandluchtje
« Reactie #24 Gepost op: di, 18 feb 2003, 00:43:09 »
wat je ook nooit moet doen is het volgende.

Er is een functie bij de wasbox en dat heet motor reinigen.
Als je dit ooit van plan bent dan kan je ik je dit ten zeerste afraden.

Want ik heb dit ook gedaan met het gevolg dat mijn polo een behoorlijke verkoudheid had opgelopen.
Wilde niet meer starten en als hij wilde starten dan liep hij onregelmatig stationair.

Niet doen dus motorreinigen ??

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
brandluchtje
« Reactie #25 Gepost op: di, 18 feb 2003, 10:36:31 »
Questie van je motor reinigen met een draaiende motor en niet op je dynamo of je ontsteking spuiten

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
brandluchtje
« Reactie #26 Gepost op: di, 18 feb 2003, 16:02:29 »
Er is een functie bij de wasbox en dat heet motor reinigen.
Als je dit ooit van plan bent dan kan je ik je dit ten zeerste afraden.

Niet doen dus motorreinigen ??

Vraag maar aan al die V5 rijders waar de eerste en tweede bobines van verrot zijn :D  :D
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
brandluchtje
« Reactie #27 Gepost op: di, 18 feb 2003, 19:46:49 »
ik blaas hem altijd af met de spuit in de wasbox.na behandeling effe de verdelerkap ersf en droog maken ,punten of hallsensor schoon blazen .starten en lopen altijd weer . ;)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
brandluchtje
« Reactie #28 Gepost op: di, 18 feb 2003, 19:52:11 »
maar als je zekering kast affikt heeft deze niet goed afgesloten gezeten ??
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

  • Gast
brandluchtje
« Reactie #29 Gepost op: di, 18 feb 2003, 21:12:56 »
Klopt serge..................ik ben vergeten na de laatste controle het kapje erop te doen, stomstomstom, ik weet het.