Algemeen forum > Wagenpark [ verleden tot heden ]

Mijn auto's

<< < (16/17) > >>

Jorp:

--- Citaat van: Gekke Gerrit op wo, 08 jun 2016, 19:41:28 ---De gaten vallen er in, Jorp.  -gert-
APK-klaarmaken gaat alleen lukken per briefpost met overfrankering, als je begrijpt wat ik bedoel... :D

--- Einde van citaat ---

Ach, plaatje hier, plaatje daar. Er zijn er genoeg die zo door de apk komen.

PoloSimba:
Na het zien van die gele Polo is deze 2de blauwe Polo 1f zelfs fraaier  :) (zonder detailfoto's dan toch)



Heb er nog geen concrete plannen mee, maar toch wel al een vaag idee  -naughty-
Nog even verder bekijken: doorverkoop en/of voor onderdelen, voor opmaak of afbraak.




 

Motor zit niet vast en lijkt zin te hebben om te gaan starten, maar benzine-tank is vuil en eerst ook nog nazicht doen van ontsteking, bougies, enz.


Open lucht - garagevondst:


Er zitten wel enige roestplekken bij, sommige groter dan ander. Er zit verder ook bij: her en der schimmel en het deed dienst als insektenhotel.

Zo, dit zijn alvast enkele van de mooiere plaatjes haha. Wordt vervolgd...

PoloSimba:
Ben tevreden met deze aankoop. Wist van Michael en Daphne dat daar een Polo 1(f) stond, bij een "verzamelaar" en dat hij die misschien ooit eens ging weg doen. Ben blij dat hij nog aan mij dacht.
Over de staat van de wagen, wist ik niets. Was allemaal even kort dag en spannend, maar ook ontspannend.

Ik zal de chassis-nummers eens vergelijken om te zien of ze gelijktijdig of op zelfde plaats zijn gemaakt enzo.

Jorp:
Suc6 er mee. Gelukkig is hij wel compleet.

mk1-madness:
Top! Mooie basis om veel te hobbyen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie