Het Polo86c Register
Algemeen forum => Voorstellen => Topic gestart door: Willem op vr, 15 sep 2006, 13:08:00
-
Hallo,
Ik ben Willem en heb sinds kort een Polo G40 aangeschaft en zal de komende tijd wel vaker op het forum te zien zijn :)
Mijn Polo heb ik geïmporteerd uit duitsland en is helemaal origineel met een km stand van 205000.
tot op het forum!
-
Welkom, hoop nieuwe namen de laatste tijd. -thumbsup-
Er mist nog een rood biesje/plakrandje in de bumper.
Ziet er zo op de foto netjes en origineel uit, houden zo -love-
-
He Wim jij ook al hier -thumbsup- welkom!
-
Deze foto is van toen ik hem net kreeg het rode plakrandje zit er nu wel op :)
-
hallo willem,polo ziet er netjes uit zo op de foto.
Lader aleens gereviseerd geweest?
Arno
-
zoek je potentiele klanten??? :D -nana-
-
op het moment wordt de g-lader gereviseerd... en alles is te koop hè :D
-
Nee niet zoeken,werk zat -klus-
waar word ie gereviseerd als ik vragen mag?
Heb by the way binnenkort een sloop genesis,dus als je nog onderdelen nodig hebt....
Arno
-
Ik wil hem laten reviseren bij roma tuning... Wordt daar een beetje kwaliteit afgeleverd? of heb jij andere opties?
-
Ik wil hem laten reviseren bij roma tuning... Wordt daar een beetje kwaliteit afgeleverd? of heb jij andere opties?
Kijk eens op marktplaats staan 3 goeie bedrijven.
In amersfoort zit ook1 bedrijf maar ik weet niet of hun ook Gladers doen.
p.s Klein vraagje ff : Wat kost reviseren van zo'n G40?en veel problemen mee of?\
vr gr eric
-
Welke 3 bedrijven zijn dat dan?
Je kunt er hele boeken over schrijven, maar een GOED bedrijf heeft naar mijn idee de volgende kenmerken:
- gebruikt originele onderdelen
- bouwt deze op vakkundige manier in
- werkt schoon
En daar voldoen ze lang niet allemaal aan.
kijk hier ook maar eens
Bij Arno (Polo 3) kost het 450 euro.
-
Reviseren is inclusief in en uitbouwen,je mag er heel de dag bijblijven en krijgt alle uitleg die je wil.
Lader word netjes in een ontvetterbak ontvet,en in de oven gedroogd,en dan worden de lagers eruit geduwd,dit doe ik ook warm,dan slijt het huis namelijk niet uit,en word het randje wat de kering vasthoud niet beschadigd.
Er word geen lager in de lader gepers en alle lagers zijn fag,dezelfde als er orgineel in zitten.
Het hoofd verdringer lager is ina.(De orginele torrington word al jaren niet meer gemaakt,dit is de opvolger ervan)
De lijsten zijn orgineel sintimid beige en in gebruik een breed riempje van gates.
Je kunt kiezen,of de nak keringen dezelfde als orgineel,dat is gewoon 100% goed.
Dit kost 400 euro.
Of de orginele vw audi goetze keringen,dit is 110% goed.
Dit kost 450 euro.
Eigenlijk maken de keringen niet veel uit,deze zijn allemaal goed,het is alleen orgineel,en dat maakt t duurder.
En ik gebruik het orginele klubervet.
Alles is met een half jaar garantie!
Op deze foto staat een lader die geglaspareld is,dit kost 40 euro extra,en dan ben je m wel een weekje kwijt.
Arno
-
Mooi speelgoed zeg zo'n G40 KAN Niet wachten !!! -naughty-