Auteur Topic: Wie is Ramon ( Was: daaaaaaaaaaaaaaggg )  (gelezen 9274 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Wie is Ramon ( Was: daaaaaaaaaaaaaaggg )
« Gepost op: vr, 09 okt 2009, 19:32:10 »
Hallo mensen,

in de toekoms zou ik graag een polo1 gaan restaureren. Ik ben 7 jaar werkzaam geweest binnen een schadbedrijf geweest maar ben van beroep veranderd en om nu toch te blijven sleutelen zou ik van een kennis een polo 1 kunnen overnemen. dit ging helaas niet door maar ben toch bij het idee gebleven om een te gaan zoeken. zelf heb ik nog twee polo's van t type 2 waar ik mee race. mijn vader doet hierin het motortuning gebeuren en ik het cosmetische werk. Ik kom uit het zuiden van het land en ben in de dertig. Ik kwam na zoeken dit forum op t spoor, heb maar even ingelogd en bij deze iets over mij verteld. Wel zo netjes.

Groetjes ramon
« Laatst bewerkt op: vr, 09 okt 2009, 20:03:05 door Jaap »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: daaaaaaaaaaaaaaggg
« Reactie #1 Gepost op: vr, 09 okt 2009, 19:33:57 »
Welkom.

2 stuks Polo 2 in race-stijl =>  -foto-

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: daaaaaaaaaaaaaaggg
« Reactie #2 Gepost op: vr, 09 okt 2009, 19:34:09 »
 -welkom-

zelf heb ik nog twee polo's van t type 2 waar ik mee race.
-foto-

in de toekoms zou ik graag een polo1 gaan restaureren. Ik ben 7 jaar werkzaam geweest binnen een schadbedrijf geweest maar ben van beroep veranderd en om nu toch te blijven sleutelen zou ik van een kennis een polo 1 kunnen overnemen. dit ging helaas niet door maar ben toch bij het idee gebleven om een te gaan zoeken. zelf heb