Algemeen forum > Voorstellen

wie is kurt

<< < (11/12) > >>

kurt:

--- Citaat van: EMP op vr, 03 jun 2016, 10:53:40 ---Van jou natuurlijk  -love-  :) -uitlachen-

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Sjon op vr, 03 jun 2016, 10:27:48 ---Turbo er bij op zetten? Als in: turbo in combinatie met motorfietscarb's?
Zal wel niet gok ik, maar zou wel tof zijn -hitit-

--- Einde van citaat ---
waarom denk je van niet ? Een carbu is toch een carbu ... of het nu de originele is of van een motor ... niet ?

kurt:
OEPS W
--- Citaat van: EMP op vr, 03 jun 2016, 10:53:40 ---Van jou natuurlijk  -love-  :) -uitlachen-

--- Einde van citaat ---
-gumuz-  :)

EMP:
 :)

Sjon:

--- Citaat van: kurt op vr, 03 jun 2016, 10:57:39 --- waarom denk je van niet ? Een carbu is toch een carbu ... of het nu de originele is of van een motor ... niet ?

--- Einde van citaat ---
Dat denk ik omdat je niet 'eventjes' motorfietscarb's met constant variabele venturi's onder druk kunt zetten.
Onmogelijk is 't niet, maar je schroeft 't niet zomaar erbij op....
Serge was er ooit mee bezig, nooit afgemaakt/rijdend gehad helaas,
maar ik weet dat er eentje in USA rondreed, lowboost dat wel, maar 't reed.

En ook een standaard Polo carburateur zet je niet 'eventjes' onder druk.
Bijv. een Renault 5 GT Turbo, das een aangepaste carburateur.

Gekke Gerrit:
Precies, een normale carburateur werkt op basis van zuigvulling, een turbo-carburateur is wel aangepast op drukvulling.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie